مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی استان اردبیل:
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گردهمایی تبیینی با موضوع سبک زندگی امام راحل (ره)، الگوی علمی با حضور پایوران کادر و وظیفه یگان در یگان حفاظت هواپیمایی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گردهمایی تبیینی با موضوع سبک زندگی امام راحل (ره)، الگوی علمی با حضور پایوران کادر و وظیفه یگان در یگان حفاظت هواپیمایی استان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح، ضمن اشاره به شخصیت ممتاز و استثنایی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در خصوص محورهای پایبندی امام راحل نسبت به اصوص و ارزش ها، اهمیت خاص به موضوع تکلیف گرایی و معیار محوری همراه با تعقل و واقعیت گرایی سخنرانی نمود.

وی همچنین در باره تیز بینی، شجاعت، دشمن شناسی، نظم، تقوا و فضایل اخلاقی امام راحل چنین اظهار داشت: امام راحل تمام عظمت خود را از خدا گرفته بودند و با شجاعتی برخاسته از قدرت الهی، علیه نظام ستمشاهی قیام کردند و هدایت مردم را بر عهده گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجوییمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی استان اردبیل تصریح کرد: امام خمینى(ره) همانند جد بزرگوارش، امام عارفان و مقتداىموحدان امام على(ع)؛ سالها در بارگاه قرب الهى دفتر وجودى خویش رادر گرو صهباى عشق محبوب قرار داد، خودى را در میان نمى دید وزیباترین فضیلت ها و مکارم اخلاقى را به دست آورد و با اندیشه نابتوحیدى و رفتار و کردارى خالصانه و بدون ظاهرسازى و پیرایه پردازى،محبوبیتى الهى و مقبولیتى مردمى به دست آورد که این خود سنگ بناىانقلاب عظیم اسلامى ایران شد.

سید سیاح، ارزش زیاد نسبت به روابط خانوادگی به خصوص تکریم و احترام همسر و تربیت فرزندان و همچنین لزوم شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و انتقال آن به نسل های آینده را امری ضروری دانست.

ارسال نظرات