عضو انجمن راهیان فتح در گفتگو با "بسیج" عنوان کرد

هشدار امام خمینی(ره) به نفوذ بهائیت/ جوانان مطالعه خود را نسبت به سیره امام(ره) بالا ببرند

عضو انجمن راهیان فتح گفت: اگر جوانان ما بصیرت خود را با مطالعه بالا ببرند قطعا اقدامات دشمن در زمینه تحریف شخصیت امام (ره) بی تاثیر خواهد ماند.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۵۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
سید عباس میر مشاری در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به مرقد مطهر امام(ره) با تاکید بر بصیرت افزایی و بصیرت اندیشی بویژه در شرایط کنونی اظهار داشت: هر چه تاکنون در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و غیره پیشرفت داشته‌ایم از داشتن بصیرت بوده است و رهبر معظم انقلاب بطور مکرر در سخنرانی‌هایشان به این موضوع تاکید داشتند و دارند.

وی اشاره داشت: دشمن در صحنه‌های مختلف بویژه انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن و مراسم ارتحال امام می‌خواهد ما را محک بزند و از این طریق پروژه نفوذ خود را عملی کند.

میرمشاری یادآور شد: هر ساله خبرنگاران بسیاری از کشورهای مختلف در مراسم ارتحال امام حضور دارند تا رصد کنند آیا نسل‌های جوان که وجود مبارک حضرت امام (ره)  را درک نکرده اند نیز پای ولایت فقیه و ارمان های امام (ره) ایستاده اند.

وی بیان داشت: حضور هرساله جمع کثیری از مردم ایران و چه بسا زائران خارجی در مراسم ارتحال امام راحل نشاندهنده ارادت به شخصیت ایشان است؛ این حضور میلیونی نشان می دهد که ملت ایران هنوز مطیع و پشتبیان ولایت فقیه است و از حمایت خود دست برنمی دارد و زمانیکه دشمن این را ببیند از اجرای توطئه‌های خود عقب نشینی می‌کند.

عضو انجمن راهیان فتح در ادامه سخنان خود افزود: سیره امام راحل در چارچوب مکتب اسلام است لذا باید سعی کنیم سبک زندگی و رهنمودهای ایشان را  در جامعه پیاده کنیم چه بسا اگر سبک و سیره امام(ره) بطور صدرصدی عملی شود نه تنها بسیاری از مشکلات ما در حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رفع می شود بلکه از بروز هر گونه انحراف جلوگیری می شود و اینجاست که کشور ما به مدینه فاضله تبدیل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان جلوی تحریف شخصیت امام(ره) را توسط دشمنان و مزدوران گرفت، افزود: با مطالعه کتاب‌های امام(ره) و تحلیل آن می توان شخصیت ایشان را به درستی درک کرد ولی متاسفانه مطالعه در بین جوانان ما به حداقل رسیده است.

میرمشاری خاطر نشان کرد: اگر جوانان ما بصیرت خود را با مطالعه بالا ببرند قطعا اقدامات دشمن در زمینه تحریف شخصیت امام (ره) بی تاثیر خواهد ماند و دیگر عده‌ای در داخل کشور نخواهند توانست برای توجیه اقدامات پلید خود امام(ره) را هزینه کنند.

عضو انجمن راهیان فتح با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای فرقه ضاله بهائیت ابراز داشت: امام خمینی(ره) فرقه بهائیت را که ساخته و پرداخته اسرائیل است نجس اعلام کردند و فرمودند" مراقب باشید توسط اسرائیل که ریشه آن بهائیت است نابود نشوید" ولی متاسفانه شاهد نشست و برخواست دختر هاشمی رفسنجانی با اعضای این فرقه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار