برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرکرد را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۹۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عضو هیأت رزمندگان اسلام استان از اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات سخنرانی، بیان احکام و قرائت ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان بصورت روزانه در سه وقت صبح، ظهر و شب در این مسجد خبر داد.

مرتضی سجادی، افزود: این برنامه ها در دهه اول ماه مبارک رمضان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام احمد مطلبی برگزار شد.

وی، با بیان اینکه این مسجد در دهه دوم ماه مبارک رمضان میزبان حجت الاسلام ابوالفضل احمدی از دیگر مدرسان حوزه علمیه خواهد بود، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی دهه سوم نیز با حضور حجت الاسلام محمد محمدی برگزار می شود.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اجرای طرح جزءخوانی قرآن مجید را از دیگر برنامه های این مسجد جامع در ماه نزول قرآن عنوان کرد و ادامه داد: این آیین معنوی همه روزه پس از اقامه نماز جماعت صبح برگزار می شود و کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه خواهران نیز هر روز صبح دایر است.

سجادی با تأکید بر لزوم بهره گیری هرچه بیشتر از لیالی قدر، اظهار داشت: مسجد جامع شهرکرد در روزهای مبارزات انقلابیون علیه رژیم طاغوت مکان شب زنده داری مبارزان بود و اکنون نیز با برگزاری مراسم ویژه احیای لیالی با عظمت قدر(19- 21 -23- و27 ماه مبارک رمضان)، راه شهیدان خدمتگزار به اسلام و انقلاب را ادامه می دهد.

رئیس هیئت امنای مسجد جامع شهرکرد در ادامه از برگزاری مراسم ویژه سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در این مسجد خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولود کعبه و شهید محراب با حضور خیل عظیم روزه داران عزادار اول مظلوم عالم حضرت علی علیه السلام برگزار می شود.

ارسال نظرات