حضرت امام خمینی (ره ) روح خدا بود در کالبد زمان، و روح خدا جاودانه است.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۲۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: حضرت امام خمینی(ره) واقعا روح خدا در روز کره زمین برای همه انسانهای عالم بود و روح خدا هم در همه جه و همه مکان جاودانه است و جاودانه خواهد ماند.

سردار پرستار افزود: رفتن امام(ره) چون زلزله ای عظیم جهان را لرزاند و میلیاردها چشم اشک شد و میلیاردها دست بر سر کوفت و هیچکس باور نمی کرد؛ واقعه آنقدر بزرگ بود که کسی فرصت اندیشیدن در صحت و سقمش را نداشت مرادن بزرگ اندوهشان هم بزرگ است و خلاء وجودشان بزرگتر.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره ) آفتابی بود که تابش خود یخ عصرات انسان را ذوب می کرد و به اندیشه های نو و آزاده سایه نوید رویش و شکوفه زدن می داد ، او مشعل هدایتی بود که انسان گم شده در عصرات را به ساحل آزادگی و رهایی هدایت می کرد.

وی اظهار داشت: امام بزرگوار دست انتقام خداوند بود برای نابودی ستمگران و ویران کردن کاخ ظالمان و او بشیر پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود .

سردار پرستار تصریح کرد: او مردی بود که ایران را زنده کرد و بساط ظلم را از سرزمین پاک ایران برچید و آتش در خیمه های شب در انداخت و جبهه های جهل و نادانی را در هم شکست و چون اسرافیل بر سر جهان مرده فریاد برآورد و گورستان سرد و خاموش جهان را روشن کرد و ما پاسداران وسرابازن باید با بصیرت راه امام ادمه دهیم و الان در نبود امام با باید از نائب و جانشین آن امام همام یعنی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با تمام جان و توان و تا آخرین قطره خونمان تبعیت کنیم تا دشمنان حتی یک لحظه به فکر حمله به این مرزها را نداشته باشند.

ارسال نظرات