فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امام (ره) در طول دوران مبارزه خود قبل از انقلاب به همه جنبش‌های آزادیخواه جهان اموخت که می‌توان بدون حضور آمریکا حیات سیاسی، معنوی و اقتصادی داشت.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: امام راحل با روحیه ای برگرفته از مکتب سبز و سرخ شهادت حضرت سید الشهدا(ع) نهضت بزرگ انقلابی خود را در سال ۱۳۴۲ کلید زد و تا زمان ارتحال خود حتی ذره ای از راه و منش حسینی اش کوتاه نیامد.

وی ادامه داد: امام شخصیتی استکبار ستیز و حامی مظلوم بود و تمام تفکرات ظلم ستیزانه آن بزرگوار بر اساس اصول اسلامی و قرآنی و مکتب اهل بیت بود و امروز این تفکر و اندیشه در تحت ید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

گرایلی به تحریف شخصیتی راه و هدف امام راحل اشاره کرد و گفت: برخی عناصر به اصطلاح انقلابی در داخل کشور برای رسیدن به اهداف حزبی و جناحی و جاه طلبانه خود شخصیت و راه امام و انقلاب را به میل خود تحریف می کنند کما اینکه تاریخ همه چیز را برای نسلهای امروز و آینده مشخص و مبین کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه تشخیص به موقع خلل و ضعفها را یکی از شاخصه های مهم امام راحل عنوان کرد و بیان داشت: امام(ره) با درایتی پدرانه به سرعت ضعفها را تشخیص و با تاکید بر تقویت آن و استفاده از همه ظرفیتهای کشور به دنبال برطرف کردن این ضعفها بود.

وی تصریح کرد: آینده نگری و شناسائی تاکتیک دشمن از دیگر خصوصیات تفکر و اندیشه امام راحل بود که این مهم را هم در سخنرانی های متعدد با مردم و هم در دیدارهای خصوصی با سران و کارگزاران نظام تبیین می کرد.

گرایلی تاکید کرد: امروز ثمره حرکت انقلابی امام (ره) در جمهوری اسلامی ایران، در کشورهای منطقه خاورمیانه نمود پیدا کرده و جوانان حزب الله و رزمندگان اسلام در کشورهای لبنان و یمن، عراق و سوریه با پیروی از اندیشه ها و مکتب امام روح الله در برابر زیاده خواهی جیهه استکبار ایستادند.

وی گفت: امام راحل در طول دوران مبارزه خود قبل از انقلاب و رهبری حکومت اسلامی به ملت ایران و همه جنبش های آزادیخواه جهان اموخت که می توان بدون حضور آمریکا حیات سیاسی، معنوی و اقتصادی داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را تنها با نام خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله العالی) می شناسند، افزود: پیچ تاریخی که بشریت در آن قرار گرفته بسیار حساس و تاثیر گذار است و برای گذر از این پیچ حساس و شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید به چراغ راهنمای آن که با نام این دو بزرگوار مزین شده توجه ویژه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها