نماینده منتخب مردم تبریز در گفتگو با «بسیج»:

برجام معجزه ای در اقتصاد ایران نخواهد داشت

سعیدی با بیان اینکه بهترین مسیر تحول اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است افزود: برجام هیچ معجزه ای را در اقتصاد ایران نخواهد داشت و این اجحاف برخی است با توجه به اینکه شیطان بزرگ آمریکا از ابتدا در بحث توافق هسته ای بدنبال حل مشکلات اقتصادی ایران نبود بلکه به دنبال مهار ایران بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۳۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

محمدعلی سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو سابق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه برجام تاثیری در اقتصاد ایران نداشته اظهار داشت: تحول اقتصادی فقط از مسیر اقتصاد مقاومتی میسر است اکثر کارشناسان اقتصادی داخل و خارج که نسبت به موضوعات ایران متعهد هستند نظرشان نیزهمین است .

وی با بیان اینکه بهترین مسیر تحول اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است افزود: برجام هیچ معجزه ای را در اقتصاد ایران نخواهد داشت و این اجحاف برخی است با توجه به اینکه شیطان بزرگ آمریکا از ابتدا در بحث توافق هسته ای بدنبال حل مشکلات اقتصادی ایران نبود بلکه به دنبال مهار ایران بود.

سعیدی خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی ایران در واقع مغایر فرمول مهار است تعدادی نظرشان اینست که از محصول برجام شاهد تحول اقتصادی باشیم که راه ناصوابی است به هر حال آمریکا از دشمنی با ایران دست بر نمی دارد و آخرین  اقدامشان همین برداشت 2میلیارد دلار بودکه دارند با ما بازی تخت برد می کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار