خبرهای داغ:
فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم با صعود از مرحله مقدماتی خود را به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور رساندند.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، چهره هشت تیم برتر راه یافته به مرحله حذفی مسابقات فصل 1395 لیگ فوتسال قهرمانی بزرگسالان باشگاه‌های کشور در حال نمایان شد که مدعیان برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم کشور رقابت می‌کنند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت به نمایندگی از قم در مسابقات این فصل لیگ باشگاه‌های کشور حضور دارند و با توجه به نتایج بسیار خوبی که در مرحله مقدماتی کسب کردند، مجوز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند تا یک مرحله سخت و حساس را برای رفتن به لیگ بالاتر با موفقیت سپری کنند.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت برای رویارویی با حریفان خود در مرحله گروهی مسابقات فصل 1395 لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور راهی خارج از قم شدند و برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با 6 تیم مدعی حاضر در گروه سوم به رقابت پرداختند.

نماینده فوتسال قم در این گروه با تیم‌های فوتسال دانشگاه مهر آستانه اشرفیه، سفید پوشان تهران، مغان اردبیل، بتن کاوه تبریز، توحید زنجان و نظرآباد کرج به رقابت پرداختند و بعد از انجام بازی‌های این گروه با کسب 13 امتیاز به دور دوم این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

رقابت‌های این گروه با حضور تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم به میزبانی شهرستان آستانه اشرفیه به انجام رسید و نماینده قم با سرمربیگری حامد زنگی در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت و در مجموع با کسب چهار پیروزی و یک تساوی به مرحله بعد راه یافت.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین دیدار خود برابر تیم نظرآباد کرج به تساوی سه بر سه دست یافتند و اما این یک امتیاز انگیزه آنها را برای بازی‌های بعد افزایش داد و در دومین بازی خود در این مرحله برابر تیم بتن کاوه به برتری قاطع پنج بر صفر رسید تا چهار امتیازی شود.

سومین مسابقه نماینده فوتسال قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر تیم سفید پوشان تهران یک بازی سخت و حساس بود که در آن 9 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد اما در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک دو تیم، ‌این رقیب تهرانی بود که پنج بر چهار به برتری دست یافت.

نماینده فوتسال قم در چهارمین مسابقه خود برابر تیم مغان اردبیل صف‌آرایی کرد و با چهار گل حریف خود را شکست داد و در پنجمین مسابقه خود مقابل تیم فوتسال میزبان یعنی آستانه اشرفیه به میدان رفت و در پایان دیداری که 6 گل در آن به ثمر رسید با حساب چهار بر دو صاحب برتری شد.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در ششمین و آخرین مسابقه خود برابر تیم زنجان با نتیجه چهار بر دو به برتری دست یافتند تا در مجموع با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت و 13 امتیاز مجوز حضور در مرحله نهایی این بازی‌ها را کسب کنند.
ارسال نظرات