خبرهای داغ:

بازدید نماینده مردم فردوس، طبس و بشرویه از چندین روستا

امیر حسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از چندین روستا بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۸۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امیر حسنخانی در جمع مردم روستای چرمه اظهار داشت: بحث آب و راه و مسائلی که مطرح کردید را پیگیری می کنیم ولی در بحث اشتغال جوانان کارهایی را داریم انجام بدهیم ولی از بخش نظارت بر قوانین با توجه به شعار امسال امام خامنه ای باید جلو برویم پیام رهبری امسال به مجلس دهم فرهنگ و دیگری اقتصاد ابتدا باید بعد فرهنگی در جامعه نهادینه شود.

حسنخانی نماینده مردم شهرستان های سرایان ٬ فردوس ٬ بشرویه وطبس در جمع مردم روستای کریمو ضمن عرض تسلیت رحلت امام در جمع مردم رو ستای کریمو مدیریت جهادی داشته باشیم صدای مردم را بشنویم.

وی عنوان کرد: باید مشکلات مردم حل شود. امروز که مجلس دهم کارش را شروع کرده برنامه ششم است که باید وارد شود ۵ سال بحث فرهنگی و اقتصادی را زیر نظر خواهد داشت قانون باید تسهیل شود و نباید به کارمردم گیر بدهند انت کشتی که می خواهد در منطقه انجام می شود باید جهاد کشاورزی بهترین کشت را به مردن منطقه با توجه به خشکسالی های اخیر است.

نماینده مردم شهرستان های سرایان ٬ فردوس ٬ بشرویه وطبس افزود: بحث گردشگری نیز باید دراین منطقه سرمایه گزاری های لازم انجام شود امامزاده کریمو باید تبلیغات زیادی انجام شود جوان های این روستا باید بحث گردشگری را بیش تر توجه کنند بیمه روستائیان که در مجلس هفتم راه اندازی شد باید پیگیری شود این موضوع که کارش باید انجام شود.

وی ادامه داد: بحث سالن در روستای کریمو باید انجام شود مشکلاتی که هست باید انجام شود ودر بحث مشکلات قول مساعد داد.

امیرحسن خانی نماینده مردم شهرستان های سرایان ٬ فردوس ٬ بشرویه وطبس درجمع مردم‌ روستای مصعبی دربحث گردشگری باید در روستای مصعبی جدی گرفته شود.

گفتنی است، یعقوبی عضو هیئت امنای امامزاده سلطان کریمشاه مشکلات روستای کریمو مردم روستا وخیرین خود روستا بیش تر کارها انجام شده ولی دربحث راه سرایان به کاخک را دربین شهری ارتقا پیدا کند.

شایان ذکر است، حجت الاسلام خاوری ضمن خوش آمد گویی گفت: ما از نظررفاهی خیلی مشکلات وجود دارد هم از نظر بهداشت وهم از نظر راه اخبار خوش ایندی از طریق رسانه باید راه گفتگویش را پیدا کنیم آب اشامیدنی این روستا که چند سال پیش حفرشده ولی الان هنوز طعم این اب را نچیشیده ایم لطفا این جریان را پیگیری نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار