خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب گفت: در برهه کنونی جهان اسلام در مسیر انقلاب اسلامی در حال حرکت است و هرملتی در هر جای این کره خاکی انقلاب می‌کند الگوی خود را از انقلاب اسلامی گرفته است چرا که این الگوی ماندگار از نام امام خمینی(ره) و شور انقلابی ملت سرچشمه گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۲۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب اظهار داشت: کلام کلیدی و ماندگار حضرت امام (ره) این بود که این انقلابی که برپا شده است همه ما اعم از مسئولین و مردم وظیفه داریم تا انقلاب و ظهور حضرت ولیعصر(عج)از این انقلاب پاسداری کنیم و با تبعیت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه ادامه دهنده این انقلاب بزرگ باشیم .

حجت الاسلام تیشه کنی تصریح نمود: حقیقتاًشخصیت  حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک عالم تاثیر گذار، الگوی علمای جهان اسلام برجسته و بی نظیر است و ایام ارتحال فرصتی است تا مردم و مسئولان بیشتر با زوایای فکری و زندگی رهبر فقید انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

وی به ضرورت پشتیبانی از ولایت فقیه  اشاره کرد و  اذعان داشت :بی شک پشتوانه ی مردم بودن یکی از مهمترین ابعاد زندگی سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) بود که باعث شده است مردم همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی  با توجه به  جایگاه عزتمند امروز جمهوری اسلامی ایران  در منطقه و جهان ابراز داشت : در برهه کنونی جهان اسلام در مسیر انقلاب اسلامی در حال حرکت است و هر کس در هر جای این کره خاکی انقلاب می‌کند الگوی خود را از انقلاب اسلامی گرفته است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن فرزندان،اعتقادات وباورهای الهی ما را هدف قرار داده است گفت: رهبر معظم انقلاب  همیشه در فرامین خود بر مبارزه وجنگ نرم تاکید کرده است ولذا با جهاد اکبر که از دیدگاه مقام معظم رهبری عدم تبعیت از دشمن است باید مواظب باشیم و دچار دسیسه های دشمن نشویم.

ارسال نظرات