خبرهای داغ:
فرماندار گیلانغرب؛

در آستانه ماه رمضان، اقلام مصرفی اساسی در گیلانغرب توزیع می شود

فرماندار گیلانغرب از توزیع اقلام مصرفی اساسی همسو با اجرای طرح تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان در گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۲۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، فرماندار گیلان غرب در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون قاچاق کالای گیلانغرب اظهار داشت : اقلام مصرفی اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان در گیلانغرب توزیع میگردد .

کرم محمدی ابراز داشت این مهمه همسو با اجرای طرح تنظیم بازار و جلوگیری از هرگونه نوسان قیمت، تاکنون 17 تن گوشت مرغ منجمد، 2 تن گوشت قرمز منجمد و 45 تن برنج و شکر تامین شده است و به مرور از طریق چهار مرکز توزیع با قیمت مصوب دولتی بین شهروندان توزیع می شود

وی همچنین در این جلسه در خصوص اینکه کشف و ضبط پنج محموله قاچاق کالا طی یک ماه گذشته انجام شده است ابراز نمود: این اقلام شامل 20 دستگاه کولر گازی، 25 حلقه لاستیک خارجی، پتو، لوازم آرایشی و بیش از 22 هزار نخ سیگار قاچاق بوده است.

فرماندار گیلان غرب با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده به بیش از 70 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده اند اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون پرونده بیش از 60 واحد صنفی متخلف در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
فرماندار گیلانغرب، عمده تخلفات صورت گرفته واحدهای صنفی این شهرستان را درج نکردن قیمت؛ گرانفروشی و کم فروشی اعلام کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گیلانغرب نیز در سخنانی شمار واحدهای صنفی فعال این شهرستان را یک هزار و 900 واحد ذکر کرد.
نورالدین پرویز افزود: از ابتدای امسال تاکنون از یک هزار و 400 واحد صنفی فعال گیلانغرب بازرسی شد که پرونده تعدادی از متخلفان برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

ارسال نظرات