"دین‌مداری و مردم‌‌داری شاخصه مهم نهضت امام‌خمینی(ره)"

قدرت تقابل با استکبار برگرفته از مکتب حضرت امام‌خمینی(ره) است

امام جمعه کمیجان گفت: قدرت تقابل با استکبار مبتنی بر رهنمودهای دشمن ستیزانه حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری است و همان مکتبی است که حضرت امام‌خمینی(ره) پیش روی نظام اسلامی گذاشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۰۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی مقدسی مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) با حضور مسئولین و زائران حرم امام‌خمینی(ره) در شامگاه پنجشنبه در مسجد موسی بن‌جعفر(ع) شهرستان کمیجان برگزار شد با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: یاد و خاطره امام خمینی(ره) بایستی برای نسل سوم انقلاب تبیین شود تا نهضت ایشان ادامه پیدا کند و پرچم پیروزی به دست ملت ایران به امام زمان(عج) برسد.

وی افزود: به تعبیر مقام‌معظم رهبری انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست امام‌خمینی(ه) نه تنها توانست مسلمانان را نسبت به خود جلب کند، بلکه توانست حرکتی جهانی را در مصاف با ایالات متحده آمریکا و قدرت‌های زورگو ساماندهی و رهبری کند.

حجت‌الاسلام مقدسی با اشاره به اقتدار امروز ایران در جهان گفت: امروز پس از گذشت بیست وهفت سال از ارتحال معمارکبیر انقلاب شاهد این مهم در کشورمان هستیم که چگونه هنوز اثرات قوی رشد تفکرات و اندیشه‌های نو و سازنده ایشان در سراسر جهان موج می‌زند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: عظمت امامخمینی(ره) آنچنان است که انسان خود را در برابر یک دریا می‌بیند و ایشان کسی است که در ابعاد مختلف کم نظیر بود حضرت امام‌خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر و زمان حاضر به شمار می‌رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تمامی عزت، دین، آزادی و حق‌طلبی و پیشرفت و سرافرازی خود را مدیون امام خمینی(ره) است، انقلاب اسلامی سردمداران و ابرقدرت‌های جهانی را غافلگیر کرد، زیرا قدرت‌های جهانی هرگز تصور پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌کردند.

حجت‌الاسلام مقدسی ادامه داد: نباید خط و راه امام(ره) فراموش شود لذا اگر این انقلاب بخواهد زنده بماند و برای نسل سوم و چهارم ادامه پیدا کند باید شاخصه‌های اصلی که رهبر انقلاب مشخص کرده است نیز زنده بمانند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: مطالعه تاریخ زندگانی پرخیر و برکت حضرت امام(ره) به وضوح مبین این موضوع است که امام(ره) هیچ زمانی از مسیر نهضت اسلامی و ایستادگی، دور نشدند، امام خمینی(ره) تنها متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به تمامی مسلمانان دنیا و مستضعفین جهان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با هدایت و رهبری رهبر فرزانه، انقلاب و کشور در همان مسیر ایستادگی و مقاومت و با همان آرمان‌های حضرت امام(ره) حرکت کرده و علی‌رغم همه معضلات و مشکلات منطقه و جهان، قله‌های علم و دانش را فتح می‌کند و در جهان عزتمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار