فرمانده سپاه کربلا:

شرایط برای جهاد اقتصادی در مازندران آماده شد / کارمندان مازندرانی به اردوهای جهادی بروند

فرمانده سپاه کربلا گفت: بسیجیان در حال حاضر در تمام حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۵۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح 6 خانه محروم در روستای اجارستاق ساری که با عملیات اجرایی بسیج سازندگی استان و تأمین اعتبار کمیته امداد اجرا شد، اظهار کرد: بسیجیان در حال حاضر در تمام حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به کشور هستند.

وی تصریح کرد: مبارزه با نیروهای تکفیری و داعشی، فعالیت برای توسعه سیستم‌های دفاع کشور و تقویت بنیه دفاعی کشور و همچین فعالیت در زمینه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زادیی از جمله خدمات بسیج در داخل و خارج از کشور است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم از سوی مسؤولان استانی بنا داریم یک‌هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در استان اجرایی کنیم، یادآور شد: نیروهای بسیجی مازندران در زمینه دفاعی و رزمی در رتبه بسیار مناسبی قرار دارند و برنامه داریم در زمینه محرومیت‌زدایی هم رتبه ممتاز کشور را کسب کنند.

این مسؤول اضافه کرد: مازندران در زمینه محرومیت‌زدایی هم باید خط‌شکن باشد و الگو مناسب با استفاده از توان بسیجیان باید ارائه کنیم.

بابایی با اعلام اینکه در زمینه ساخت خانه‌های محروم با کمیته امداد مذاکره کردیم، افزود: در ارتباط با ساخت خانه محروم در روستایی اجارستاق در زمستان سال 94 مذاکره انجام شد و با تأمین اعتبار لازم و عملیات اجرایی بسیج سازندگی این واحدها به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: برای رفع محرومیت سپاه کربلای مازندران و بسیج سازندگی استان آمادگی دارند که در صورت تأمین اعتبار 5 هزار طرح محرومیت‌زدایی را در استان اجرا کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امکان نهادینه کردن طرح اردوهای جهادی در سطح ارگان‌ها و نهادها وجود دارد، ادامه داد: تعدادی از پرسنل سپاه با حضور در اردوهای جهادی سه روزه ثابت کردند که می‎شود در کنار فعالیت‌های اداری در زمینه جهادی هم فعالیت کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در طرح اردوی جهادی هر کارمندی می‎تواند به مدت سه روز در این اردوها شرکت کند، به شرطی که ساز و کار آن در سطح ارگان‌ها دیده شود و امکان اجرایی کردن آن در صورت بررسی در سطح ادارات امکان‌پذیر است.

بابایی اضافه کرد: در اردوهای جهادی و ساخت خانه‌های محروم تعدادی از شهدای مدافع حرم نیز با بسیج سازندگی همکاری داشتند و در این اردو شرکت کردند.

وی نمونه‌ کارهای که توسط بسیج سازندگی در سطح استان انجام می‎شود را ساخت خانه محروم، احداث حمام، سرویس بهداشتی برای افراد نیازمند، بازسازی و بهسازی مدارس، آب‌رسانی کشاورزی و تأمین آب شرب، تعمیر مساجد و حسینه‌ها، احداث سیل‌بند، احداث خانه عالم و برگزاری کلاس‌های آموزشی توسعه اشتغال در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها