فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام کرد

از تسهیلات میلیاردی برای خوداشتغالی تا حضور 9 هزار بسیجی در گروه های جهادی

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی به فرهنگ جهادی، تلاش و کار جهادی نیازمندیم، افزود:یکی از راه‌های شکوفایی این استعداد‌ها حضور گروه‌های جهادی در روستاهاست.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمدحسین بابایی ظهر امروز جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی مازندران در سازمان بسیج سازندگی مازندران، اظهار کرد: اردوهای جهادی در شناسایی، معرفی و آموزش راه‌کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در روستاها نقش قابل توجهی دارند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی به فرهنگ جهادی، تلاش و کار جهادی نیازمندیم، افزود: باید از ظرفیت‌های درونی مازندران برای حل مشکلات اقتصادی استان استفاده شود و یکی از راه‌های شکوفایی این استعداد‌ها حضور گروه‌های جهادی در روستاهاست.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از شرکت بیش از 9 هزار و 500 مازندرانی در اردوهای جهادی استان خبر داد و گفت: روحیه جهادی و انقلابی بین جوانان بسیجی مازندران مشهود است.

بابایی با اعلام اینکه بسیجیان جهادی مازندران در داخل و خارج از کشور در حال جهاد هستند، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، شرایط جهاد اقتصادی در مازندران مهیاست.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته حدود 98 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی از سوی بسیج سازندگی در اختیار متقاضیان قرار داده شد، گفت: این مقدار اعتبار برای افزایش اشتغال و توسعه مشاغل خانگی و خرد بین متقاضیان و افراد واجد شرایط اعطا شد.



انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها