با همت جهادگران پاسدار و بسیجی مازندران؛

6 خانواده محروم اجارستاق ساری ،صاحب خانه شدند

نزدیک به چهار ماه تلاش جهادگران پاسدار سپاه کربلا امروز کلید 6 واحد مسکونی با حضور استاندار و فرمانده سپاه کربلا از دست فرزند شهید مدافع حرم تحویل نیازمندان اجارستاق ساری شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۷۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران،نزدیک به چهار ماه تلاش جهادگران پاسدار سپاه کربلا امروز کلید 6 واحد مسکونی با حضور استاندار و فرمانده سپاه کربلا از دست فرزند شهید مدافع حرم  شهید سید جواد اسدی امره ای تحویل نیازمندان اجارستاق ساری شد.

واحد خانه محروم در روستای اجارستاق ساری با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی که از دوازدهم بهمن 94 با حضور پاسداران سپاه کربلا در اردوی جهادی آغاز شده بود ، امروز کلید این واحدها در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

میزان اعتبار اختصاص‌یافته برای اجرای این طرح‌ها 165 میلیون تومان بود که از سوی کمیته امداد تأمین شد.

این طرح با مشارکت خیران و قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه با تخصیص اعتبار 77 میلیون تومانی پیگیری شد و میزان کمک‌های مردم روستا برای اجرای این طرح‌ها 6 میلیون تومان بوده است.

در اجرای این طرح 300 نفر از نیروهای بسیجی همکاری داشتند و 12 گروه جهادی سپاه کربلای مازندران با حضور خود و مشارکت بیش از 22 میلیون تومان برای اجرای این طرح کمک کردند.

 در این برنامه سردار بابایی با ارائه پیشنهادی به استاندار خواستار حضور کارکنان استانداری در موضوع اردوهای سه روزه جهادی شد.

همچنین فرمانده سپاه کربلا  آمادگی خود را برای احداث و ساخت سریع، استاندارد و مناسب جاده مواصلاتی (بزرگراه) ساری کیاسر  دامغان اعلام کرد که به نقل از مسئولین اجرایی تا کنون پیشرفت خوبی نداشته و از این حیث ضمن ایجاد تلفات جانی و مالی به تردد کنندگان، ناشی از کم عرضی مسیر با نارضایتی مردم و مسئولین مواجه است.

فرمانده سپاه کربلا به همراه مسئول بسیج سازندگی و تنی چند از مسئولین شهرستانی پس از افتتاح خانه محرومین در اجارستاق از پروزه های در حال ساخت و نیازمند اعتبار پرورش ماهی در زیر دست سد شهید رجایی،  پروژه پرورش دام سبک در روستای ریک چشمه ساری متعلق به نخبه روستایی که بالغ بر 70 اختراع داشته و طرح هایش در جهان مورد استقبال قرار گرفت و برای دریافت جایزه آن طی روزهای آینده عازم آلمان خواهد شد، پرورش قارچ در سلیم بهرام و ... را مورد بازدید قرار دادند.

 حضور بر مزار شهید سید موسی حسینی در ریک چشمه و قرائت فاتحه از برنامه امروز همراهان فرمانده سپاه کربلا بود.

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار