خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر گنبد کاووس خبرداد ؛
رییس شورای شهر گنبد کاووس گفت:حدود یک ماه است که پروسه طرح سوال در حال انجام است و شهردار در صحن علنی شورا از خود دفاع کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،علی پورمندی در جلسه استیضاح رسمی شهردار گنبدکاووس در صحن علنی شورا اظهار کرد:حدود یک ماه است که پروسه طرح سوال در حال انجام است و شهردار در صحن علنی شورا از خود دفاع کرد.
وی گفت:در جلسه استیضاح گذشته از 11نفر10نفر پاسخ شهردار را قانع کننده ندانستند و در زمان تنظیم صورت جلسه استیضاح برای ابلاغ رسمی دونفر از اعضای شورا آن را امضا نکردند.
رییس شورای شهرستان گنبد کاووس ادامه داد:متاسفانه در اکثر قراردادها از طرف شهرداری,مصوبه شورای شهر نبوده و مهندس رودی باعنوان کمیسیون عالی معاملات از طرف ما انتخاب شده که این امر در ابلاغ رسمی شهرداری نیست.
پورمندی اضافه کرد:قرار بود املاک و اراضی شهرداری به اطلاع شورا رسیده تا در تصمیم گیری های منطقی شورا لحاظ شود که این امرهم انجام نشد.
وی اظهار داشت:عدم اجرای پروژه های عمرانی از طرف.شهردار هدف اصلی استیضاح بود.
شهردار نیز ضمن پاسخ تشریحی به 9سوال شورا که قانع کننده نبود گفت:در اجرای ماده73 قانون تشکیلات,وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و شهرداران باید 10روز کاری به شهردار جهت ارئه مستندات و مدارک به شورای اسلامی وقت داده شود.
عبدالمجید قزلجه افزود:همانطور که اجرای پروژه نیاز به زمان دارد پروسه جمع آوری اسناد و املاک نیاز به زمان دارد..
وی در زمینه املاک شهرداری ادامه داد:متاسفانه در بایگانی شهرداری نیز املاک شهرداری بصورت شفاف مشخص نیست و بر اساس مستندات موجود مبنی بر وجود اراضی و املاک شهرداری,در قالب صورت جلسه املاک مشخص شده به شورای اسلامی ابلاغ شده است.
قزلجه درمورد پرخاشگری وی با شورای اسلامی شهر اظهار داشت: موضوع به بحث و توضیح در مورد پارکینگ خ حافظ بر میگردد که بنده در صحن علنی حضور یافته تا در مورد این پروژه توضیحاتی دهم که متاسفانه از آقای عطالر به محض دیده پروژه,برگه هارا به طرفی پرت کرده و عنوان کردند این پروژه درحد سیکل است که بنده از این برخورد به عنوان یک کارشناس نه شهردار دلگیر شدم و قدری صدای خود را بالا بردم که در این جلسه که فقط درحد بلند شدن صدای بنده و آقای عطالر بود وی بیان کرد:بعداز جلسه ما باهم عذرخواهی و رفع کدورت کردیم که متاسفانه در رسانه ما مطالب دیگر عنوان شده بود.
قزلجه تصریح کرد:خوشحالم که بیشتر سوالات در زمینه پروژه های عمرانی بوده است و سوالات در مورد تغییر در تاخیر پروژه ها بوده نه تغییر در ذائقه که این امر هم بر اساس تحقق 70درصدی,بودجه 45میلیاردی سال94بوده است و متاسفانه حتی در زمینه پرداخت حق کارمندان شهرداری هم شکل داشتیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها