رئیس هیئت تکواندوی خراسان رضوی مهمترین و اصلی ترین اولویت ورزش تکواندو را استعدادیابی و قهرمان پروری دانست و افزود: همه باید تلاش کند تا استعدادهای ورزشی جوانان و نوجوانان جامعه بخوبی شناخته و احیا شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۲۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین حسین زاده در نشستی که امروز با اعضای هیأت تکواندوی تربت حیدریه داشت، با ابراز رضایت از وضعیت موجود این هیأت دراستان بر استعداد یابی و نخبه پروری به عنوان اصلی مهم در ورزش پرطرفدار وقهرمان پرور تکواندو تاکید کرد.

وی همچنین تعامل نزدیک و استفاده از توان بالقوه نهادهایی مانند آموزش و پرورش، بسیج، دانشگاهها و صدا وسیما را در تسریع این امر ضروری خواند و خاطر نشان کرد: تربت حیدریه در این زمینه نسبت به سایر شهرستانها جایگاه رضایت بخشی دارد.

سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز با تاکید بر تخصصی کردن فضاهای ورزشی در شهرستان افزود: تحقق این امر گرچه سخت و مستلزم صرف هزینه های بالاست ولی با حمایت استان مصمم برانجام آن هستیم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای رشته تکواندو و قرار گرفتن این هیأت در جمع برترین های استان طی سه سال اخیر قهرمانی های استانی دراین رشته را امری عادی قلمداد نموده و حضور ورزشکاران رشته تکواندوی این شهرستان در میادین معتبر کشوری و ملی را از اهداف پیش روی هیأت تکواندو ارزیابی کرد.

حسین ذاکری رئیس هیأت تکواندو تربت حیدریه هم در پایان این نشست ضمن اشاره به ساخت خانه تکواندو در شهرستان، آن را نقطه عطفی درنخبه پروری ورزشکاران این رشته در استان و کشور خواند و اضافه کرد تربت حیدریه می تواند میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات استانی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها