عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمل؛

عده ای برای گرفتن روحیه استقامت از مردم به دنبال شبهه افکنی هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:عده ای به دنبال شبهه آفرینی و تردید هستند تا روحیه استقامت و ایستادگی ملت ایران را از آن‌ها بگیرند.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۵۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه مراسم یادواره ۳۱ شهید طایفه آسور و شهید مدافع حرم محمد بلباسی که در مسجد بقیه‌الله الاعظم (عج) آمل برگزار شد، بابیان اینکه منتسب بودن به شهدا مباهات والایی است بیان کرد: شهدا معامله‌ای کردند که ذهن ما توان درک حقایق آن را ندارد، همچنین باب شهادت تا روز قیامت مفتوح بوده و راه شهدا گم‌شدنی نیست و به نحو شایسته‌ای ادامه داشته است.

صفارهرندی با اعلام اینکه حدود دو میلیون نفر برای اربعین حسینی به زیارت حرمین شریفین می‌روند، افزود: این تعداد که به زیارت می‌روند شیرینی عشق‌بازی با سالار شهیدان به کام آنان نشسته و برای زیارت آن منطقه سر از پا نمی‌شناسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در سوریه حرم حضرت زینب کبری (س) در معرض خطر قرار دارد گفت: حضور ما در کشورهای منطقه برای تأمین امنیت خودمان بوده است.

صفارهرندی ادامه داد: عده ای به دنبال شبهه آفرینی و تردید هستند. جریان فاسق و خبیثی که از بیرون حرکاتی را صورت می‌دهند و دنباله‌اش در داخل تلاش دارد تا روحیه استقامت و ایستادگی ملت ایران را از آن‌ها بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند مردم ما نسبت به حقوقشان کوتاه بیایند و پس از تحقق آن وعده‌های لازم را انجام نمی‌دهند و کارهای جدیدی از ما می‌خواهند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان قصد دارند قدرت دفاعی کشورمان را محدود کنند و نمی‌خواهند موشک و سیستم‌های ضد هوایی داشته باشیم.

صفار هرندی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود بر حفظ روحیه انقلابی تأکیداتی داشتند و این تأکیدات قطعاً دلایلی دارد و باید بدانیم دشمنان در کمین انقلاب نشسته‌اند.

وی بیان کرد: عده‌ای به دنبال ضربه زدن به حکومت بوده و می‌خواهند استفاده لازم را ببرند و باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها