5 طرح گردشگری استان به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 5 طرح گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی تا پایان سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۷۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

محمود باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مقصد گردشگری در جنوب کشور به شمار می‌رود که در آینده سیل مسافر و گردشگر را به سمت استان خواهیم داشت.

این مسؤول گفت: یکی از راه‌های جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به سوی استان توسعه زیرساخت‌های گردشگری به ویژه اماکن اقامتی است.

وی گفت: در همه نقاط استان ظرفیت جذب گردشگر را در فصول محتلف سال داریم که چهار فصل بودن کهگیلویه و بویراحمد به این امر کمک بزرگی خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم جاذبه‌های تاریخی و هم جاذبه‌های طبیعی پر شماری برای جذب گردشگران در استان وجود دارد که مردم و مسؤولان با تعامل با هم باید نسبت به جذب هر چه بیشتر گردشگر کمک کنند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های کمک به این حوزه در استان استفاده از توان سرمایه‌گذاران است که باید با مشوق‌هایی که ارائه می‌شود آن‌ها را برای حضور در استان بیشتر ترغیب کنیم.

باقری گفت: با حضور سرمایه‌گذاران قادر به توسعه و ایجاد زیرساخت‌هایی همانند هتل و رستوران و فضاهای سبز خواهیم بود.

این مسؤول در ادامه با بیان این که طرح‌های گردشگری در استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود با برشمردن مزایای این کار تصریح کرد: تا پایان سال 95 تعداد 5 طرح بزرگ گردشگری استان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر حوزه گردشگری و صنعت پر درآمد گردشگری در استان باشیم.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد با تکیه بر صنعت گردشگری قادر خواهد بود که به درآمدزایی و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر کمک کند.

این مسؤول گفت: اکنون همه ظرفیت‌های طبیعی را در استان برای حضور گردشگران داریم و تنها باید اعتبارات بیشتری برای ایجاد بسترهای مناسب به این بخش تزریق شود.

ارسال نظرات