دشمن در کنگره شیعه شناسی به این نتیجه رسیده است که تنها با سه عامل فرهنگ شهادت، فرهنگ مهدویت و ولایت فقیه می‌توان شیعیان را نابود کرد و در این راستا برنامه ریزی کردند.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با سالروز قیام 15 خرداد ماه یاوداره شهدای سه ماهه اول شهرستان در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان برگزار شد.
 
 
 
در این مراسم حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود با اشاره به قیام 15 خرداد و شهدای جنگ تحمیلی گفت: هدف اصلی امام از این قیام، حاكمیت قوانین اسلام و اجرای شریعت اسلامی، قطع وابستگی كشور از كشورهای استعماری آمریكا و اسرائیل و براندازی اصل نظام شاهنشاهی و جایگزینی حكومت اسلامی بود.
 
 
 
وی افزود: ملت ایران آسایش امروز خود را مدیون شهدا هستند لذا ملتی که فرهنگ شهادت در ان وجود نداشته باشد در آن ملت اصالت وجود ندارد.
 
 
 
وی ادامه داد: اسرائیل برای مقابله با شیعیان کنگره شیعه شناسی برگزار کرده و در خصوص راه‌های مقابله با شیعیان به گفتگو پرداخته و به این نتیجه رسیده اند که تنها با سه عامل فرهنگ شهادت، فرهنگ مهدویت و ولایت فقیه می‌توان شیعیان را نابود کرد و در این راستا برنامه ریزی کردند تا حذف این فرهنگ ها ایران را به زانو در بیاورند لذا باید برای حفظ فرهنگ اصل خود کوشا باشیم.
 
 
 
حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: پرورش نسل مهمترین عامل حفظ فرهنگ در جامعه اسلامی است لذا تربیت نسل‌های آینده می‌تواند این کشور را در مقابل دشمنان اسلام مقاوم کند.
 
 
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی گفت: برای حفظ نسل آینده و تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید حافظ فرهنگ این مرز و بوم با تقویت و حفظ کنیم.
 
 
 
امام جمعه لاهرود با اشاره به افزایش میزان طلاق در جامعه گفت: متاسفانه برخی خانواده ها در تشکیل خانواده‌ها به دنبال جایگاه و مقام و ثروت خانواده‌ها هستند و زندگی را بر روی چنین مسائلی برپا می‌کنند و معمولاً نتیجه چنین خانواده‌هایی به طلاق نجر می‌شود در حالی که می‌بایست در تشکیل زندگی به اصالت خانواده‌ها توجه شود.
ارسال نظرات