خبرهای داغ:
حسین کریمی اول :پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش و مرتجعین عرب حتمی خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۹۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ پاسداردکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای محله حسن آباد شهر جلین که با حضور علمای اهل تسنن و تشیع برگزار شد اظهار داشت :امروز احتمال جنگ نظامی دشمن ضعیف است زیرا ما برای یک جنگ تمام عیار با امریکا و صهیونیست جهانی در آمادگی کامل به سر می بریم.

وی درادامه افزود: دوران بزن در رو تمام شده است و افول قدرت امریکا در حال رقم خوردن است و معادلات و تئوریهای آنها(امریکا) تغییر کرده و آنها درافغانستان ، عراق و کشورهای همسایه ما به بهانه مبارزه با تروریسم هزینه می کنند اما بهره و ثمره آن را جمهوری اسلامی می برد.

کریمی اول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و بحث جریان نفوذ اذعان کرد : دشمن وقتی می بیند نمی تواند کاری از پیش ببرد به دنبال نفوذ از طریق برجام و امثال آن می افتد تا بتواند در مراکز تصمیم گیری جمهوری اسلامی و سطوح میانی مدیریت ما آسیب وارد کند و ما را درچار اشتباه محاسباتی کند.

جانشین سپاه نینوا ادامه داد : هدف از نفو دشمن برهم زدن وحدت است و کاری می خواهند انجام بدهند که انقلاب اسلامی دچار آسیب گردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد :دشمن اصل و اساس ما را نشانه گرفته است و امروز تبعیت نکردن از دشمن و پیرو ولی فقیه بودن ما را در مسیر پیروزی قرا می دهد و مطمئن باشیم که پیروزی جبهه مقاومت در مقابل مرتجعین عرب و تکفیری ها و داعش حتمی خواهد بود.

کریمی اول دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت :شهدای ما مطیع امر ولایت بودند و هستند وامام زمانشان را شناختند و بدون چون و چرا در جبهه ها حضور یافتند و نگاهشان به ستون اصلی خیمه انقلاب بود.

جانشین سپاه نینوا با بیان اینکه ما به شهدا خود افتخار می کنیم بیان کرد : شهدا در بهترین مسیر جان خود را هدیه کردند و امروز به برکت این خونهای پاک پرچم جمهوری اسلامی عزت اسلام است و شیعه و سنی افتخار می کند در کشور امام زمان(عج) زندگی می کند.

وی همچنین با اشاره به سخنان عده ای که بیان می دارند شهدای مدافع حرم برای پول به سوریه می روند گفت : امروز عده ای مرعوب تبلیغات دشمن هستند و همانهایی که با کفش در نمازجمعه تهران حاضر شدند و در روز قدس شعار نه غزه و نه لبنان را سر میدادند کجا هستند ببینند فرزندان خمینی و خامنه ای از این راه روشن ، راه قرآن و سیره نبوی وعلوی و کیان اسلام دفاع میکنند.

دکتر حسین کریمی اول در ابتدای سخنان خود با برشمردن ویژگی های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ابراز داشت: برای خدا کار کردن ،ایثار و از خود گذشتگی و مطیع امر ولایت بودن از ویژگی های بارز شهدای ما در دفاع مقدس و امروز در دفاع از حریم آل البیت (ع) است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها