خبرهای داغ:
به همت عقیدتی سپاه ناحیه گرگان برگزار شد:

جلسه هم اندیشی و حفظ و انسجام اساتید و مربیان بسیج

جلسه هم اندیشی و حفظ و انسجام اساتید و مربیان عقیدتی بسیج با موضوع ماندگاری انقلاب و آسیبهای فراروی آن در سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۰۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این جلسه حجت الاسلام سید یحیی موسوی پارسائی از مربیان عقیدتی بسیج اظهار داشت :نعمت های الهی باید به مردم گفته و تبیین شود که این انقلاب به این راحتی بدست نیامده است و اثرات و برکات آن نیز باید برای مردم بیان شود.

وی در ادامه افزود : رفاه زدگی از آسیب های انقلاب اسلامی است که امروز بعضی از مسئولان دچار این رفاه زدگی شده اند و نمی توانند در مسیر انقلاب و انقلابی گری قرار بگیرند.

حجت الاسلام موسوی همچنین بیان کرد :باید متدینین در جامعه حضور بیشتری داشته باشند و برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی حرکتی دقیق و عملیاتی انجام شود.

وی یکی از راهکارها برای تداوم انقلاب اسلامی را استفاده از فضای مساجد عنوان کرد و گفت : باید مردم را با مسجد رفیق کرد و با بیانی ساده و خودمانی شعارهای انقلاب و دستاوردهادی آن را به مردم انتقال داد.

این مربی بسیج همچنین خاطر نشان کرد : به میدان آوردن ظرفیت های اجتماعی در مدارس و دانشگاه ها یکی دیگر از راهکارهایی است که می تواند باعث دوام انقلاب شود.

گفتنی است در این جلسه مربیان عقیدتی بسیج عواملی چون ولایت فقیه ، حفظ وحدت ، روحیه انقلابی ، صیانت از مکتب امام (ره) ، استکبار ستیزی وهمدلی را از عوامل تداوم انقلاب دانستند و عواملی مانند ، کنار گذاشتند ارزشها ، سیاست زدگی ، عدم انتخاب افراد شایسته ، شکست و تردید در میان مردم و اشاعه فرهنگ را به عنوان آسیب های فرا روی انقلاب اسلامی بیان کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار