آیت الله ناصری گفت: یکی از شاخص امام(ره)، اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‎های مستکبر جهانی بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۸۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ندوشن؛آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع مردم ندوشن در مسجد جامع با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) وقیام ۱۵ خرداد اظهار داشت:اعتقاد راسخ امام به اسلام و دین و توسل به خدا و ائمه اطهار (ع) به ایشان روحیه‌ای داد که توانستند در مقابل طاغوت‌ها بایستند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

امام جمعه یزد بیان کرد: امام خمینی(ره) در تدین، تقدس، روشنگری و اطلاع‌رسانی به مردم مبارزی منحصر به فرد بودند و خلوص نیت و خداترسی ایشان مثال‌زدنی بود و تاکنون هم اگر می‌بینیم که به انقلاب ما صدمه‌ای وارد نشده، از دعاهای امام است.

ناصری خاطرنشان کرد:تمام روح و جان امام خمینی (ره) در عشق الهی ذوب شده بود و هیچ چیز جز خدا در نفس، کردار و اعمال ایشان دیده نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان،عزت بخشیدن به مسلمان را از دیگر اهداف امام خمینی و دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد :بیداری اسلامی و جرقه آن در سراسر دنیا و مطرح کردن اسلام در دنیا دستاورد قیام امام خمینی است.

ناصری با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر ایران اسلامی گفت: امام خمینی(ره) ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی را با ایستادگی در برابر ظلم و حکومت ستم‌شاهی در جامعه نهادینه ساخت.اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر جهانی یکی از شاخص امام(ره)دانست.

وی با اشاره به تفکیک‌ناپذیری دین از سیاست از دیدگاه امام خمینی(ره) افزود: دشمنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند دین را از زندگی مردم خارج کنند اما امام دین را به متن جامعه آورد و نشان داد موفقیت در همه عرصه‌ها نیازمند دین‌محوری است.

ارسال نظرات