خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

واردات کالاهای چینی و هندی به رکود بازار ایران دامن می زند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بخش خصوصی ایران از دولت می خواهد که از طلب فروش نفت به چین و هند چشم پوشی کند زیرا واردات کالاهای چینی و هندی به جای دلارهای نفتی به رکود بازار ایران دامن می زند.
کد خبر: ۸۶۸۹۶۰۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن همگن برق استان اصفهان، تصریح کرد: کشورهای چین و هند به جای بدهی خود به ایران کالاهای مصرفی عرضه می کنند که ضربه سختی به تولید کنندگان داخلی وارد ساخته است.
وی با اشاره به تشکیل نشست روسای سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون استان اصفهان، افزود: هم اندیشی و همگرایی تشکل های اقتصادی می تواند به حل مسایل و مشکلات اقتصادی استان منجر شود.
سهل آبادی با اشاره به فعالیت کانون کارفرمایان استان اصفهان در زمینه های مختلف، گفت: کارت این کانون از نظر قوه قضاییه به عنوان یک سند قابل وثیقه در دادگاه ها و محاکم قضایی شناخته می شود.
وی خواستار فعال شدن تشکل های اقتصادی از جمله انجمن های همگن صنعتی استان در انعکاس مشکلات واحدهای صنعتی شد و اظهار داشت: برخی از مسایل واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی با پیگیری و تلاش تشکلها قابل حل است.
سیدمحسن پورسعید ئیس انجمن صنایع برق و الکترونیک استان اصفهان در این جلسه با ارایه گزارشی از فعالیت های این انجمن گفت: کالاهای بی کیفیت چینی مهمترین چالش تولید کنندگان صنعت برق و الکترونیک استان اصفهان شده است.

ارسال نظرات