خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوی اذعان کرد: باید تلاش کرد اردوهای جهادی از تکرار بیرون آید و مبنای علمی خود را به دست آورد.
کد خبر: ۸۶۸۹۶۴۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

سیدمحمدرضا بحرانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،اظهار کرد: باید تلاش کرد اردوهای جهادی از تکرار بیرون آید و مبنای علمی خود را به دست آورد.

وی افزود: گروه های جهادی باید پویاتر و علمی تر فعالیت های خود را سازمان دهی کرده و با تشکیل اتاق های فکر قبل از اعزام به اردوهای جهادی خدماتی که می خواهند در مناطق محروم انجام دهند را برنامه ریزی کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اهداف قرارگاه مطالبه‌گري اقتصادي شهيد حمید سياهكالي مرادی عنوان کرد: مصوب شده که در این قرارگاه دست آوردهای موجود عملیاتی تر شود و کارگروه اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی تشکیل گردد.

بحرانی ضمن تأکید بر تشکیل شورای اندیشه ورزی جهادی برای کارگروه های اقتصاد مقاومتی گفت: از تابستان امسال عملیاتی شدن این هدف در دستور کار قرار خواهد گرفت که عرصه آن هم متناسب و هم مناسب با فضای روستاهاست.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این شورای اندیشه ورزی تمرینی برای پیاده شدن فضای علمی در اردوهای جهادی است تا از این راه با مشکلاتی که در فضای روستایی موجود است باخبر و قدمی برای حل آن برداشته شود.

وی یادآور شد: آنچه موجب خدشه به فضای فرهنگی در روستاها می شود عدم تقویت شبکه های تلوزیونی و سوق پیدا کردن مردم روستا به سمت ماهواره است، همچنین در مبحث اقتصادی نیز به سببب علمی نبودن فضای کشاورزی محصولاتی تولید می شود که دارای کیفیت پایین است و بهره وری را کم می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید خلا موجود در عرصه کشاورزی و دامپروری را شناخت و برای حل آن قدم برداشت. از این رو بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد تا در عرصه جهادی به صورت عملیاتی این فضا را برای مردم ایجاد کنیم.

بحرانی در پایان عنوان کرد: ما باید کارگروه هایی را برگزار کنیم و با استفاده از کارشناسان مربوطه تخصص لازم را به کشاورزان و دامپروران ارائه کنیم که در این صورت بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها