خواهر سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم گفت : حاج رضا فقط شهادت را کم داشت که به آرزوی چند ساله اش رسید
کد خبر: ۸۶۸۹۶۹۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، متن مصاحبه خواهر این شهید مدافع حرم با خبرنگار بسیج به این شرح است:

«حاج رضا عاشق امام و جبهه و جنگ بود به یاد ندارم یک روز نمازش قضا شده باشد از موقعی که نماز خواندن را یاد گرفت تأکید عجیبی داشت بر روی نماز اول وقت.

هر وقت اینجا بود هرگز نماز جمعه را ترک نمی کرد . به علت کهولت سن پدرم که آن زمان در قید حیات بودند چون رضا فرزند ارشد بود معاف شد ولی قبول نکرد معافیت را پاره کرد و اوایل جنگ به جبهه رفت و جانباز 50 درصد شد .

بعد از جنگ هم فقط در منطقه و مرز خدمت می کرد. رضا فقط شهادت را کم داشت که به آرزویش رسید. عاشق زیارت رفتن بود. به خانواده های مستمند کمک می کرد حتی جاهایی کمک کرده که ما بی خبریم. خیلی با محبت بود. هر روز با مادرم تماس می گرفت می گفت دوست دارم زمان شهادتم صدای مادرم در گوشم باشد. همیشه کف پای مادر را می بوسید. تماس می گرفت می گفت اگر روزی وقت نکردم با شماها تماس بگیرم ناراحت نشوید احوال تان را از مادر می پرسم. بزرگ و کوچک را مثل هم احترام میکرد همراه با صدای مسجد بر روی پشت بام می رفت و اذان می گفت. محبت مثال زدنی به خانواده و اقوام داشت. حاج رضا عاشق شهادت بود. باز هم می گویم فقط شهادت را کم داشت که بهش رسید. خبر دادند حاج رضا تیر خورده ، اذیت شدیم با این خبر ولی باز گفتیم خدا را شکر که زنده است . باز تماس گرفتند که خبر شهادتش تأیید شده . ناراحت نیستیم چون برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رفته. حضرت زینب (س) خودش شب اول قبر بر بالینش حاضر می شود .برای خدا جنگیده چون حاج رضا به آرزویش که شهادت بود رسیده ما هم ناراحت نیستیم برادرم اینگونه خوشحال شده پس ما هم شادمانیم از شادی برادرم مان.»

مریم نظری

ارسال نظرات