جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های اخلاقی با جدیت دنبال می شود .
کد خبر: ۸۶۸۹۷۱۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ "جمشید محبت خانی" در همایش طلایه داران تبلیغ كه در مصلی امام خمینی (ره) شهركرد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد و بیش از 400 نفر از طلاب به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه نیاز به همكاری نهادها و سازمان ها، از جمله حوزه های علمیه و روحانیت دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: فرهنگ سازی و تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی توسط مبلغان دینی و روحانیون در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش محوری دارد.

سرهنگ محبت خانی ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های ائمه جمعه از مجموعه نیروی انتظامی، گفت: ائمه جمعه با تبیین و تشریح صحیح مسائل اجتماعی نقش مهم و برجسته ای در فرهنگ سازی و تعامل مردم با پلیس دارند.

وی افزود: موقعیت ممتاز اجتماعی روحانیون در بین مردم نقش چشمگیری در پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و جرایم دارد و می توان گفت روحانیون نقش هادی و راهنما در رسیدن جامعه به نقطه سلامت و امن را به عهده دارند و پشتیبان معنوی نظام هستند.

سرهنگ محبت خانی با بیان اینكه دشمن با تکیه بر جنگ نرم و هجمه عظیم فرهنگی بر علیه ایران اسلامی در القای فرهنگ منحط غرب تلاش می کند؛ تصریح كرد: بهترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن ، تعمیق فرهنگ خود كنترلی و خود صیانتی در جامعه و ارتقای باورهای دینی و ارزش های اخلاقی در بین مردم است.

وی با تأكید بر اینكه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های اخلاقی با جدیت و احساس مسئولیت ویژه در مجموعه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری دنبال می شود، گفت: پلیس با اعتقاد به این موضوع مهم كه با مشاركت مردم می توان به امنیتی پایدار در جامعه دست یافت؛ مأموریت های خود را انجام می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان مطالبی در خصوص آسیب های فضای مجازی و تهدیدات مرتبط با مواد مخدر برای خانواده ها، حمایت های مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد و مشاركت مردم را مایه دلگرمی و قوت قلب پلیس در اجرای موفق طرح های انتظامی و ترافیكی دانست و افزود: با حداكثر توان از امنیت جامعه خصوصاً در بعد اخلاقی صیانت می كنیم.

ارسال نظرات