به همت بسیج سازندگی:

آغاز عملیات احداث 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان میناب

به همت بسیج سازندگی عملیات احداث 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان میناب آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۴۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  استان هرمزگان، با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان و دیگر مسئولان استان و شهرستان عملیات احداث 150 واحد مسکونی مددجویان آغاز شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به همکاری سپاه استان و کمیته امداد در خصوص ساخت مسکن نیازمندان، گفت: امروز شاهد هستیم که کمیته امداد و سپاه و بسیج در کنار هم فضایی را درست کرده اند که امید داریم یکی از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی که رفع محرومیت است با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های این عزیزان محقق شود.

 وی، افزود: با وجود اینکه وظیفه اصلی سپاه حضور در عرصه‌های دیگر کشور است، اما به ‌طور داوطلبانه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیشگام می‌شود تا برای رفع نیازهای محرومان کار و تلاش کند.

 حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: با شناختی که همه ما از فعالیت‌های بسیج و سپاه داریم، امید داریم که به‌زودی شاهد افتتاح این واحدهای مسکونی برای نیازمندان باشیم.

 فرمانده سپاه ناحیه میناب، عنوان کرد: برای بهسازی و مقاوم‌سازی هر واحد ۲۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد در نظر گرفته شده است و مابقی مبالغ مورد نیاز این 150 واحد مسکونی به کمک بسیج سازندگی جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار