رئیس بهزیستی خلخال:

مناسب سازی یکی از وظایف دستگاه ها برای خدمت به معلولین است

ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مناسب برای استفاده معلولین و مددجویان بهزیستی از خدمات حق آنان بوده و باید دستگاه تلاش کنند تا این خدمات تسهیل یابد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۷۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، دل انگیز مسروری صبح امروز در جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی شهرستان خلخال گفت: مناسب سازی یکی از وظایف دستگاه ها برای خدمت به معلولین است.

مسروری اضافه کرد: ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مناسب برای استفاده معلولین و مددجویان بهزیستی از خدمات حق آنان بوده و باید دستگاه تلاش کنند تا این خدمات تسهیل یابد.

رئیس بهزیستی خلخال گفت: معلولان و مددجویان جزئی جدایی ناپذیر از جامعه ما بوده و هر اداره و هر ارگان می تواند در ساخت و سازهای خود امکان استفاده معلولین را نیز فراهم سازد.

دراین جلسه داوود مغیثی مسئول واحد عمران فرمانداری شهرستان خلخال نیز از تشکیل کارگاه آموزشی یکروه در شهرداری خلخال برای مسئولین ادارات درجهت آگاه سازی آنان و رعایت دستور العمل های در ساخت و ساز ها برای خدمت دهی به معلولین خبر داد.

لازم به ذکر است ایجاد رمپ های عبور و مرور برای معلولین در ادارات ، پل های عابر پیاده ، خطوط عبور نابینایان ، استفاده از دستگاه های خود پرداز بانک ها از جمله خدماتی بوده که منظر دید عموم بوده و درشهرستان خلخال به جز چند اداره، در سایر ادارات و ساخت سازهای آنان رعایت نشده است.

ارسال نظرات