مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "جهانگیر جعفری‌نیا" با حضور گسترده مردم و باشکوه تمام در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۸۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاور لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با حضور مردم شهیدپرور رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ رشت تشییع شد.

شهید جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاور لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بود که در نبردهای شهر حلب سوریه در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به شهادت رسید، از این شهید دو دختر به یادگار مانده است.

مردم شهید پرور استان با ذکر صلوات و یاحسین یاحسین گویان که بار دیگر فضای جبهه‌ها و جنگ تحمیلی را تداعی می‌کرد با حضور در شهر رشت از پیکر پاک این شهید گرانقدر در دیار خویش استقبال کردند.

مردم گیلان امروز با ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ ﺷﻬید ﻣﺪﺍﻓﻊ ﺣﺮﻡ، ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ کردند؛ ملت ما در مبارزه با کفر و مستکبرین خسته نیستند و هیچ زمان دست از مبارزه با آنان بر نمی‌دارند. همانطور که شهیدان ما در راه ارزش‌هایشان در برابر دشمنان ایستادند ما نیز در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آییم.

پس از تشییع باشکوه مردم و خانواده‌های شهدا، پیکر شهید مدافع حرم عصر امروز برای تشییع به بندر انزلی منتقل و در طالب‌آباد این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، شب گذشته مراسم وداع با پیکر شهید جعفری‌نیا در گلزار شهدای رشت با حضور گسترده مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شده بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نگین
۱۲:۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
روح تمام شهدای مدافع حرم شاد وراهشان پر رهرو باد.