مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرعین:
فعالیت ها و خدمات گردشگری مثل حلقه های زنجیر به هم پیوسته اند و ضعف و خلل در یکی از این حلقه ها سایر حلقه های آن را تحت تاثیر قرار داده و موجب نارضایتی گردشگران خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حجت الاسلام محمود اصغری در جلسه شورای فرهنگ عمومی سرعین با محوریت بررسی راهکارهای تکریم میهمانان و بهبود فرهنگ گردشگر پذیری افزود: سرعین پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری دارد.
او اظهار کرد: ساماندهی این شهر گردشگری و یکپارچه سازی خدمات گردشگری در گرو هماهنگ شدن تمام دستگاه های اجرایی شهرستان ، سرمایه گذاران و تک تک اهالی شریف این شهرستان است.
وی گفت: وجود جارچی ها یک معضل فرهنگی در شهرستان سرعین است که باید با آنها برخورد شود و این کار می تواند با حضور نخبگان فرهنگی در شهرستان میسر شود.
صادق حسینی ، مسوول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم فرابخشی بودن صنعت گردشگری گفت: فعالیت ها و خدمات گردشگری مثل حلقه های زنجیر به هم پیوسته اند و ضعف و خلل در یکی از این حلقه ها سایر حلقه های آن را تحت تاثیر قرار داده و موجب نارضایتی گردشگران خواهد شد. وی با اشاره به سخنان پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار و بزرگان در گرامیداشت میهمان و لزوم تکریم و احترام به آنها ، میهمان نوازی ایرانیان را زبانزد عام و خاص دانست.
حسینی بر لزوم بهره گیری از آموزش های تخصصی و استفاده از شیوه های نوین خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی متناسب با تقاضای آنها و با تمکین بر شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی ، اسلامی و تبدیل میهمان نوازی سنتی به صنعتی تاکید کرد.
وی با بیان آثار خدمات مناسب و نامناسب در جذب و دفع گردشگران سه عامل مهم در کسب رضایت مشتریان را نوع و تنوع محصولات ، نحوه برخورد و رفتار کارکنان مراکز خدماتی با مشتریان و شرایط محیطی برشمرد.
در این جلسه از نرم افزار اندرویدی 'سرعین شهر چشمه های بهشتی' رونمایی شد.

ارسال نظرات