مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار نیر گفت: ورزش بانوان در این شهرستان فعال بوده و حضور در اکثر مسابقات و رقابتها موید این مطلب است.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۹۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، فرحناز انتظاری در نشست هم اندیشی مربیان تیم های منتخب بانوان شهرستان نیر اظهار داشت: برغم وجود برخی مشکلات مالی و محدودیت منابع بانوان ورزشکار این شهرستان در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی حضور فعال دارند و حوزه ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان را زنده و پویا نگه داشته اند.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم در برنامه های مختلف و با همکاری دستگاه های و ادارات شهرستان نسبت به ترغیب و تشویق خانواده ها برای حضور هر چه بیشتر دختران در عرصه ورزش اقدامات فرهنگی مناسبی صورت گیرد.

انتظاری از حضور فعال مربیان اردبیلی در نیر و همچنین تلاش شبانه روزی مربیان بومی قدردانی کرد و افزود: باید از فرصت ها و حمایت هایی که مسئولان ورزش و نیز فرمانداری شهرستان برای بانوان فراهم کرده اند به نحو احسن در راستای پرورش قهرمانان متعهد و با اخلاق و الگو سازی برای جوانان نیر استفاده کنیم.

اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز به ارائه راهکارهایی برای رفع موانع و مشکلات ورزش بانوان پرداخت.

در این دیدار مربیان رشته های شنا، تکواندو، ژیمناستیک، فوتبال، بدمینتون، ایروبیک، آمادگی جسمانی، اسکیت و تنیس روی میز به بیان مشکلات حیطه کاری خود پرداختند.

ارسال نظرات