خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر داد:

اجرای طرح جوانه های صالحین در 63 پایگاه بسیج روستایی و شهری شهرستان شاهرود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: طرح جوانه های صالحین در 63 پایگاه تابستانی بسیج روستایی و شهری در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۹۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
حجت السلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ماه ضیافت الهی با اشاره به آغاز فعالیت های پایگاه های تابستانه طرح جوانه های صالحین اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته طرح جوانه های صالحین در پایگاه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان شهرستان شاهرود اجرا می شود.

وی افزود: امسال 63 پایگاه تابستانی طرح جوانه های صالحین در شهرهذ و روستاها اجرا می شود و بسیجیان عضو حلقه های صالحین از برنامه های مختلف معرفتی،بصیرتی،تربیتی ،اخلاقی و مهارتی بهره مند خواهند شد.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در این طرح اعضا حلقه های صالحین در مقاطع نونهالان،نوجوانان و جوانان در کلاس های متنوع آموزشی مانند قرآن،رایانه،علمی،هنری و طراحی و برنامه های ورزشی و اردوئی و مهارتی از جمله خیاطی،گلدوزی،صنایع دستی و آشپزی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امسال کانون جوانان بسیج شاهرود نیز به عنوان مرکز فعالیت های صالحین در خدمت اعضا حلقه های صالحین است گفت: کانون بسیج جوانان شاهرود به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی، هنری و ورزشی استان سمنان با اتکا به عناصر فرهنگی ،هنری و بومی اسلامی ایرانی و با هدف آموزش و کادرسازی انسان های توانمند و اثرگذار برای آینده ایران اسلامی ویژه حلقه های صالحین برنامه ریزی نموده است که با همکاری تعلیم و تربیت سپاه اجرا می شود.

مرتضوی بیان کرد: برگزاری کلاس های هنری شامل مینیاتور،تهذیب،خوشنویسی،فرش دست بافت و طراحی شامل سفالگری،نقاشی،سیاه قلم،ویترا،رنگ روغن،فیروزه تراشی جواهرات تزیینی،مرصع و گوهر تراشی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و بخش انیمیشن و موسسه قرآنی انتظار و کتابخوانه عمومی و محصولات فرهنگی در اختیار حلقه های صالحین با تخفیفات ویژه می باشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: کلاس های خیاطی در رشته های مختلف و شمع سازی،صنایع دستی و آشپزی و تابلو فرش و چرم دوزی و رایانه در بخش های مختلف و علمی و زبان انگلیسی و کلاس های ویژه کودکان شامل مهدشادی،آموزش قرآن،ژیمناستیک،روباتیک،روبیک و چرتکه در خدمت حلقه های صالحین است.

وی ادامه داد: کلاس های ورزشی ویژه خواهران و برادران در رشته های کاراته،ووشو،تکواندو، کونگ فو،بدنسازی و اسکیت و مرکز مشاوره کانون بسیج با مشاوره حضوری و کارگاه های آموزشی و همایش های تخصصی در خدمت حلقه های صالحین در طول تابستان است.

مرتضوی با دعوت از همه اعضا حلقه های صالحین برای استفاده از این کلاس ها در پایگاه های تابستانه طرح جوانه های صالحین افزود: با همکاری بسیج دانش آموزی شاهرود نیز پایگاه تابستانه ای در کانون جوانان بسیج با حضور فرماندهان واحدها و شوراهای بسیج مدارس برپا شده است که در این پایگاه تابستانه نیز فعالیت های ورزشی و معرفتی و بصیرتی برای یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در شب های ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها