خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خبر داد:

آغاز برنامه های بوستان های سلامت شاهرود با حلول ماه مبارک رمضان

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: برنامه بوستان های سلامت با رویکرد تخصصی و با توجه به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۰۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز فعالیت بوستان های سلامت در شاهرود به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بوستان های سلامت در شاهرود مانند سنوات گذشته در چهار بوستان کودک،شهدای محراب،ولیعصر(عج) و بلوار برپا می شود.

وی افزود: این بوستان ها از ابتدای ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز می کنند و با توجه به اهمیت کار فرهنگی و نیاز سنجی مخاطبین در این بوستان ها، امسال بوستان ها با توجه به مخاطبین فعالیت اجرا می کنند که پارک کودک، بوستان کودک و پارک شهدای محراب، بوستان خانواده و پارک بلوار، بوستان جوان و پارک شهرک ولیعصر(عج)، بوستان محله نامگذاری شد و فعالیت ها با توجه به مخاطب برنامه ریزی و اجرا می شود.

حسین پور خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن در پارک شهرک ولیعصر(عج) و پارک بلوار اجرا می شود و غرفه های متنوع نیز در چهار بوستان شهری ما برپا می شود که با توچجه به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل غرفه های متنوع با موضوع اقتصاد مقاومتی و عرضه تولیدات داخل شهرستان و معرفی کارگاه ها و شرکت های تولیدی اقتصاد مقاومتی بسیج در این بوستان ها برپا می شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود تصریح کرد: امسال برای اثربخشی بیشتر هر شب کارشناسان با توجه به مخاطب و نیاز بوستان حضور دارند و سه روحانی در هر بوستان بکارگیری شده و مشاوره اعتقادی و مذهبی و خانواده به شرکت کنندگان در بوستان ارائه می دهند.

وی بیان کرد: این بوستان ها تا پایان تابستان در بوستان های شاهرود برگزار می شود و با توجه به نیاز مخاطب برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و معرفتی بصیرتی آموزشی نیز اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها