در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد
مراسم افتتاحیه طرح کشوری جوانه های صالحین همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین ذیربط این طرح و جمعی از بسیجیان در اردبیل نیز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۱۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد، سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان می باشد گفت: این طرح امسال با مشارکت بیش از 126 پایگاه مقاومت بسیج در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان برنامه هایی را اجرا خواهند نمود.

وی اهداف طرح جوانه های صالحین را جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به نهاد مقدس بسیج، ترویج فرهنگ نماز جماعت خوانی در بین جوانان و نوجوانان و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن دانست و افزود: در سطح بندی حلقه های برتر شجره طیبه صالحین حلقه های نوع الف امسال به همراه خانواده عازم مشهد مقدس خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین داوود سلامت مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اردبیل نیز در مصاحبه ای اهداف طرح جوانه های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با هجمه ها و تهدیدات نرم دشمن بیان کرد و گفت: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شکوفایی استعداد های جوانان و نوجوانان، در سطح شهرستان اردبیل نیز برای عموم هم استانی ها و همشهریان عزیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح برنامه های مختلف قرآنی ، اردویی، ورزشی ، فرهنگی،سبک زندگی، تحصیلی، هنری، معرفتی و جهادی اجرا خواهد شد افزود: شرکت در این طرح تنها شامل افردا بسیجی نمی شود بلکه همشریان غیر بسیجی نیز می توانند در این طرح کشوری با مراجعه به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در این طرح ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات