خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) خبر داد
مسئول عقیدتی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین از برپایی نمایشگاه قرآن با تخفیف های 50 درصدی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۱۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

سرهنگ دوم پاسدار محمد بهرامی مسئول عقیدتی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، مهمترین برنامه های این معاونت را به مناسبت ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

بهرامی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن  ماه میارک رمضان جهت انس هر چه بیشتر کارکنان با آموزه‌های قرآنی معاونت عقیدتی سپاه برنامه های متعددی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: سه شنبه 18 خرداد افتتاحیه برنامه های معاونت به مناسبت ماه مبارک رمضان می‌باشد که علاوه بر تلاوت قرآن کریم برنامه های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان تشریح خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در روز های زوج هم اندیشی قرآنی با موضوع تفسیر آیاتی که در ارتباط با جهاد هستند برای کارمندان و نیرو های پایور برگزار می گردد و طی همین روز ها آموزش روخوانی و روان خوانی برای سربرازان برپا خواهد شد.

وی افزود: در یکشنبه و سه شنبه هر هفته کلاس های اخلاق برای همه نیرو ها و سربازان در موضوع نصایح پیامبر مکرم اسلام به جناب ابوذر برگزار می شود و نیز پنج شنبه هر هفته محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح استان و کشور در حسینیه ثار الله سپاه حضرت صاحب الامر برگزار می‌گردد.

بهرامی خاطر نشان کرد: از پنجم ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز نمایشگاه قرآن با تخفیف های 50 درصد در مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) برگزار خواهد شد.

بهرامی در پایان عنوان کرد: در آخرین روز از ماه مبارک رمضان برنامه اختتامیه ای تدارک دیده شده که در آن از فعالان و دست اندر کاران این محافل تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است: محفل انس با قرآن کریم و قرائت نیم جز از قرآن همه روزه صبح ها دایر می باشد و تمامی برنامه ها در کیفیتی برابر در تمامی حوزه های مقاومت و نیز تیپ 82 سپاه حضرت صاحب الامر(عج) برگزار می شود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها