خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان البرز از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۲۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

هادی انصاری مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،در خصوص برنامه های ویژه ماه مبارک با اشاره به جایگاه و اهمیت اعمال این ماه در تعالی بخشیدن روحی و معنوی انسان گفت: این ماه مبارک بهار قرآن و میهمانی خداوند است.

وی بیان کرد: درهای بهشت به روی مؤمنان باز است ماه مبارک رمضان ماه مهماني خدا و به عبارتي روشن‌تر، ضيافت‌الله است و در اين ماه با بركت بايد با آمادگي كامل به مهماني خدا برويم.

این مسئول گفت: در اولین روز ماه مبارک رمضان افتتاحیه برنامه ها برگزار شده و کارکنان و سربازان وظیفه در جریان برنامه های این ماه عزیز قرار خواهند گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه البرز در ادامه افزود: برگزاری جلسه های قرآنی، محافل انس با قرآن، ترجمه و درک مفاهیم و مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های مهم در ایجاد فضای قرآنی است.

وی اظهار کرد: غبار روبی نمازخانه و فضاسازی، برنامه های مختلف قرآنی در زمینه های آموزش روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، جلسه کلاس اخلاق با حضور قاریان برتر، کلاس تفسیر قرآن و ضیافت افطاری  ویژه سربازان در مهمانی خدا از دیگر برنامه هاست.

 مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) البرز  در خصوص برنامه‌های قرآنی ویژه سربازان وظیفه تصریح کرد: نیروهای وظیفه نیز به صورت مجزا در کلاس‌های روخوانی، روان خوانی و مفاهیم شرکت می‌نمایند .

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها