خبرهای داغ:
آيت الله اشرفي تبيين كرد؛

نهضت اسلامی، مرجعیت شیعه و رهبری انقلاب مؤلفه هاي مهم اقتدار اسلام در جهان

آیت الله اشرفی در یادواره هشت شهید روستای قلعه آقا عبدالله شاهرود گفت: نهضت اسلامی، مرجعیت شیعه و رهبری انقلاب امروز سبب تعالی و رشد و اقتدار اسلام ناب در جهان شده است.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۴۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله جواد اشرفی در یادواره هشت شهید روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد جامع این روستا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد و گرامیداشت یاد آیت الله العظمی شاهرودی مرجع بزرگ تقلید شیعیان جهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زلزله ای در جهان ایجاد کرد گفت: انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت و بر اساس اسلام ناب شکل گرفت و این انقلاب تاکنون ماندگاری خود را حفظ کرده است.

وی افزود: تبعیت مردم از مرجعیت و حرکت در مسیر آنها و اتحاد و همدلی باعث شده است تا ما امروز در اوجد اقتدار باشیم و الگویی برای همه ملت های مستضعف جهان قرار بگیریم.

اشرفی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان ما در محور مقاومت در جهان اسلام بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که جوانان ما مانند دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام به سوریه و عراق و لبنان می روند و در مقابل دشمنان اسلام قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: نهضت اسلامی و مرجعیت شیعه و رهبری انقلاب امروز سبب تعالی و رشد و اقتدار اسلام ناب در جهان شده است و امروز استکبار از ما ترس دارد و ما استکبار را به بازی گرفته ایم.

استاد حوزه و دانشگاه قم خاطر نشان کرد: امروز ما باید قدردان مرجعیت شیعه و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم که با اتحاد شما مردم این انقلاب با صلابت و اقدار به پیش می رود و باید این وحدت و همدلی را حفظ نماییم.

در این یادواره مداح اهل بیت میرعلی اکبری در وصف شهدا و امام به مرثیه خوانی پرداخت.

این یادواره که به همت پایگاه شهید هاشمی نژاد حوزه مقاومت بسیج کربلا و ستاد یادواره روستای قلعه آقا عبدالله زادگاه مرجع بزرگ تقلید آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی برگزار شد به یاد هشت شهید گلگون کفن این روستا شهیدان: علی اصغر اشرفی،مسلم اشرفی،حسین اشرفی، اکبر اشرفی،علی اکبر قرائی، پلنگی و شهیدان اشرفی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها