خبرهای داغ:

خط کشی معابر اسلام آباد غرب با آبرنگ

اسلام آباد غرب سالهاست که با مشکل زیباسازی مبلمان شهری روبه رو ست ...
کد خبر: ۸۶۸۹۸۵۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب،
 
تابستان که می آید گرد و خاک  تن پوش اکثر معابر و خیابانهای شهر  اسلام آباد غرب میشود ، رنگهای پر لعابی که موسم عید نوروز جلا دهنده ی جداول میشد،  کم کم رنگ باخته و گرد و خاک خیابانها ضمیمه ی رنگهایی میشوند که قرار بود روزگاری  مهمان نوروزی را شاد کنند .
 
 
اسلام آباد غرب  سالهاست که با مشکل زیباسازی مبلمان شهری روبه رو ست ،  چند روزیست که کار خط کشی تعدادی از معابر اسلام آباد غرب به پایان رسیده است معابری که هر چند وقت یکبار شاهد رنگهای هستند که از استاتدارد بودن فقط نامش را یدک میکشند  ، متاسقانه به دلیل استفاده از رنگ نامرغوب عمر  خط کشی معابر بسیار کوتاه بوده و با عبور چند روزه ی خودروها از روی این خطوط منقش به رنگ عابر پیاده   ، اکثر این خط کشی ها رنگ باخته و  یا دچار کم رنگی شده ، تا در نهایت بعد از مدتی کاملا پاک شود .
 
 
زیباسازی فضای شهری  یکی از وظایف شهرداری میباشد  ، شهر اسلام آباد غرب آنقدر از کمبود المان های شهری و بسترهای مناسب زیباسازی رنج میبرد که با ساده ترین کار شهرداری آنچان عده ای خاص  ذوق زده میشوند که گویا چه اتفاق بزرگی افتاده است !  جایی که  خط کشی معابر بزرگترین شهرستان استان کرمانشاه به یک ماه هم که نکشد رنگ باخته و کیفیت رنگ آن ،  آنچنان خراب میشود که گویی اصلا خط کشی صورت نگرفته است  بسیار پر واضح است که  یک جای کار میلنگد ! حال چرا  شهرداری اسلام آباد غرب از رنگهای مخصوص خط کشی عابر پیاده استفاده نمیکند تا کارایی خویش را افزایش دهد ، سوالیست که سالهاست بی پاسخ مانده است ؟
 
 

شهرداری وظیفه ی زیباسازی شهر را بر عهده دارد ، مطمنا میشود با استفاده از رنگهای مرغوبتر هم عمر خط کشی های معابر را افزایش داد و هم از ایجاد هزینه های اضافه بر شهرداری جلوگیری کرد . متاسفانه عمر خط کشی اکثر معابر شهر اسلام آباد غرب به یک ماه هم نمیرسد و گویا در این میان باید برای افزایش عمر خط کشی این معابر از عبور و مرور شهروندان و خودروها عملا جلوگیری کرد ! شاید که این روش تنها راهکار مناسب جهت جلوگیری از پایان عمر یک ماهه ی خط کشی معابر باشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار