خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مزرعه کتول گفت: آمریکا خوی استعمار، استکبار و زورگویی به ایران را دارد و از مواضع و خواسته خودش پایین نمی آید و قصد دارد ما را تحت پازل خودش و به نفع اهدافش بچیند.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبان فلاح  با اشاره به اینکه در یک رابطه باید دو طرف به مواضع یکدیگر احترام بگذارند اشاره کرد و گفت: آمریکا برای چپاول سرمایه کشورهای مظلوم و سروری خودش بر آن ها در 100 سال آینده برنامه ریزی کرده است بنابراین در ارتباط با کشورها ابتدا باید از خوی وحشی گری خود دست بکشد.

وی با اشاره به پرسش یکی از جوانان به اینکه چرا باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم در حالی که آن ها چنین کاری انجام نمی دهند، افزود: همیشه صدای مظلوم است که بلند می شود و در مقابل ظالم اعتراض می کند، دشمن هدف و برنامه خود را دارد بنابراین ما باید بر اساس گفته های دین اسلام در مقابل ظالم بایستیم.

فلاح درباره نظر مقام معظم رهبری در راستای رابطه با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) رابطه ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش دانستند ایشان در این مورد نیز هم عقیده با رهبر کبیر انقلاب هستند.

امام جمعه شهر مزرعه کتول با بیان اینکه آمریکا به دنبال رابطه ای یک طرفه با ایران است، عنوان کرد: آمریکا خوی استعمار، استکبار و زورگویی به ایران را دارد و از مواضع و خواسته خودش پایین نمی آید و قصد دارد ما را تحت پازل خودش و به نفع اهدافش بچیند.

وی با اشاره به شکل گیری نظام سرمایه داری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: اصل نظام سرمایه داری این است که سرمایه اصل باشد و دیگران باید تابع سرمایه داران باشند و افراد نیازمند سعی کنند که خود را به سطح سرمایه داران برسانند و این اختلاف طبقاتی را برطرف کنند.

فلاح درآمد چشمگیر بعضی مسئولین کشوری را جزء نظام سرمایه داری دانست و اظهار کرد: مبنا این بود که مسئولین سرمایه دار کشوری آنچه که دارند مانند اموال و تفریحات خود را برای مردم نمایش دهند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به مسئولین که هر چه به رأس هرم نزدیک تر می شوند باید خاکی تر باشند گفت: مسئولین باید از لحاظ مالی با مردم هماهنگ باشند و به گونه ای زندگی کنند که مردم خود را تنها نبینند تا تحمل مشکلات برایشان دشوار نشود.


امام جمعه شهر مزرعه کتول به یک راهکار برای از بین بردن نظام سرمایه داری اشاره کرد و گفت: به جای مرگ بر منافقین کفار شعار مرگ بر نظام اشرافیت سر داده شود فرهنگ سازی شود تا مردم را ضد اشرافی گری تربیت کنیم و تا فرد دارا در اندیشه جلوه گری نباشد.

فلاح با بیان اینکه نظام استکبار از سرمایه داران بزرگ حمایت می کند، تشریح کرد: این نظام با همه امکاناتش از زمان حضرت آدم بوده است اما خداوند جبهه ای به نام ایمان با محوریت پیامبر (ص) و ائمه (ع) قرار داده است که شیعیان در این جبهه هستند و همیشه در حال درگیری فیزیکی، روحی و روانی و مبارزه فرهنگی و فکری با جبهه کفر هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان پرچمدار این جبهه ایمان است گفت: جبهه ایمان در مقابل جبهه کفر قرار گرفته است و نظام اسلامی برای پایدار ماندن باید از جبهه ایمان حمایت کند حتی اگر نیروهای اندک و در کشوری بیگانه باشند و مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده این جبهه نمی تواند از نیروهایشان حمایت نکنند.

وی به رساندن پرچم این جبهه به دست امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: هر فرمانده ای جایگاه نیروهایش را مشخص می کند و به هر چه نیاز داشته باشد برای او فراهم می کند بنابراین حمایت نکردن ما از جبهه مقاومت موجب نابودی ناجوانمردانه نیروهایمان در 50 سال اینده می شود و ما را به قیام امام زمان (عج) و رساندن پرچم به ایشان نزدیک نمی کند.

فلاح با اشاره به اینکه صهیونیست ها اهداف میان مدت و بلند مدت برای نابودی مسلمانان دارند، عنوان کرد: در گذشته به واسطه انگلیس و حالا تحت سلطه امریکا فعالیت می کنند که اهداف میان مدت و بلند مدت دارند و یکی از برنامه های میان مدت آن ها این است که در جهان اسلام مقابل قیام مسلمانان بایستند و آن ها را زمین گیر کنند.

وی با بیان اینکه ساخت ادیان برای ایجاد اختلاف در مسلمانان یکی از برنامه های بلند مدت یهودیان است، اذعان داشت: با ساخت این ادیان می خواهند اختلاف را نهادینه کنند نه برای 20 سال بلکه برای 500 سال آینده دقیق شدند و آگاهند که مذهب شیعه صاحب بزرگی همچون امام زمان (عج) را دارد بنابراین به سمت مذهب سنی رفتند و وهابیت را طراحی کردند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج فاطمه گیلک

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها