طاهری در واکنش به دیدار برادر روحانی با محکوم فتنه در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
نماینده سابق مجلس گفت: دولت آقای روحانی ضمن اینکه می‌خواهند این پیغام را به طرفداران فتنه بدهد که طرفدار دولت باقی بمانند، از طرف دیگر نیز به نوعی فرار به جلو و شانه خالی کردن از پاسخگویی در خصوص عدم حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۷۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دیدار حسین فریدون(دستیار ارشد رییس جمهور) با مصطفی تاج زاده از محکومین فتنه 88 بیان کرد: این مسئله نشانگر این است که فتنه برای آقای روحانی خط قرمز نیست و فتنه را خطوط قرمز نمی‌داند و در هنگام رأی اعتماد در معرفی وزرا در مجلس و هم رفتارهای این چنینی نشان داد که به خطوط قرمز قائل نیست.

طاهری تصریح کرد: دولت آقای روحانی ضمن اینکه می‌خواهند این پیغام را به طرفداران فتنه بدهد که طرفدار دولت باقی بمانند، از طرف دیگر نیز به نوعی فرار به جلو و شانه خالی کردن از پاسخگویی در خصوص عدم حل مشکلات کشور است.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: این دیدار به نوعی فرافکنی است برای اینکه رد گم کنند و جوی در کشور ایجاد شود و افکار عمومی را از موضوعات اصلی منحرف کنند، همچنان که این حرکت به این منظور می‌تواند شکل گرفته باشد که به نوعی فعالیت‌های اقتصادی حسین فریدون مغفول بماند.
ارسال نظرات