به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد؛

خدمات بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم ارتحال امام راحل + عکس

در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد؛ تعداد ۷۲۲ نفر پذیرش انجام شده که تقریباً در اغلب موارد شامل درمان سرپایی و بستری موقت بوده است.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۹۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ببه همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد؛ در روزهای سیزدهم و چهاردهم خدمات پذیرش، ویزیت سرپایی، تریاژ و ارائه بستری موقت توسط بیمارستان صحرایی حضرت رسول اکرم(ص) و بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد.


در این بیمارستان صحرایی پزشکان عمومی و متخصص طب اورژانس حضور داشتند و در هر شیفت ۵ پزشک در بیمارستان به ارائه خدمات پرداختند.


تعداد کل پذیرش در این دو روز ۷۲۲ نفر بوده که تقریبا در اغلب موارد شامل درمان سرپایی و بستری موقت بوده است.


با هماهنگی اورژانس تهران و آمبولانس‌های مستقر در مجموعه، چهار بیمار به بیمارستان‌های سطح شهر ارجاع وجود داشته اما در مجموع حجم مراجعه کننده نسبت به سال گذشته  کاهش داشته است.


بیشتر مشکلات در طول برپایی مراسم سالگرد، شامل گرمازدگی یا تروماهای جزئی بوده که در برخی موارد تشدید بیماری‌های زمینه ای در افراد سالخورده نیز وجود داشته است که هر نوع بیماری مشکوک یا واگیر در مراسم به واحد معاونت بهداشتی بیمارستان صحرایی حضرت رسول(ص) ارجاع شده است.






ارسال نظرات