خبرهای داغ:
استاندار گلستان ؛

لزوم آسیب شناسی برای رسیدن به گردشگری پویا/خدمت مهمترین جوهره و کلیدواژه ستاد سفر محسوب می‎شود

استاندار گلستان با اشاره به اینکه خدمت مهمترین جوهره و کلیدواژه ستاد سفر محسوب می‎شود، گفت: ارزش مضاعف در خدمت صادقانه دیده می‎شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکتر حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان و تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی سال 95 ,اظهار کرد:یکی از اساسی ترین جامعه هدف برای ماه رمضان این است که بتوانیم زمینه خدمت را پیدا کنیم .

وی با اشاره به اهداف اصلی در خدمت رسانی بیان داشت:اطلاع رسانی ،رفاه ،سلامت ،امنیت ورضایت را از مؤلفه های مهم در عرصه خدمت است که ستاد تسهیلات سفر این اهداف را به خوبی ایجاد کردند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه رسم این جلسات نباید فقط به تقدیر و تشکر خلاصه شود ،اذعان کرد:عمده ترین نکته در این جلسات نگاه به آینده است .باید آسیب شناسی کنیم و کمبودها را ببینیم و مورد نقد و بررسی قرار دهیم که اگر این مساءل در بحث ستاد سفر نادیده گرفته شود رشد نخواهیم کرد.

صادقلو با اشاره به رشد 72 درصدی اقامت در استان گفت:با توجه به این رشد اینجاست که باید نسبت افزایش اقامت در استان گلستان تحلیل شود که چه مسائلی سبب شد تا در این نقطه قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:هرگاه رشد پایدار نباشد ارزش افزوده آینده موثر نیست وافرادی که در ستاد خدمات سفر مشغول به فعالیت هستند اگر بتوانند ظرفیت های استان را خوب ببینند و آن را لمس کنند می تواند در ظرفیت تبلیغی بسیار تاثیر گذار باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها