مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برگزاری مراسم سوگواری رحلت امام(ره) در امامزاده‌های شاخص زنجان

مراسم سوگواری بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی روز جمعه در امامزاده‌های شاخص این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۴۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مراسم سوگواری بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی روز جمعه در امامزاده‌های شاخص این استان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد نیک نام لاله افزود: حضرت امام خمینی(ره) یکی از شخصیت‌های بارز معنوی، سیاسی و عالمی برجسته در عرصه جهانی است که این شخصیت والا مقام نیازمند تبیین برای نسل‌های نوجوان و جوانان است.

وی اظهار داشت: در همین راستا سخنرانی روحانیون در مراسم‌های عزاداری در امامزاده ها و اماکن متبرکه استان زنجان در خصوص معرفی و شناساندن هرچه بیشتر این عالم برجسته به جوانان و مردم ولایتمدار برگزارشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مراسم سوگواری در امامزاده ابراهیم(ع)، حسینیه اعظم و زینبیه اعظم شهر زنجان، امامزاده اسماعیل(ع) شناط ابهر، امامزاده عوف و هاشم شهر آب بر و بقعه قیدار نبی(ع) شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام نیک نام لاله یادآورشد: دسته عزاداری نیز 9:30 صبح از حسینیه اعظم شهر زنجان به طرف امامزاده ابراهیم(ع) حرکت کردن

وی افزود: خیمه‌های معرفت در کنار این مراسم عزاداری به منظور پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی مردم شهید پرور برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجانخاطر نشان ساخت: روحانی‌های سخنران مراسم عزاداری بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هم از بومی های استان هستند.

ارسال نظرات