خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در آخرین جلسه هماهنگی برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان این ناحیه، از این ماه بهترین فرصت برای عموم مومنین یاد کرده و گفت: ضروري ترین وظیفه انسان در ماه مبارک رمضان خودسازي در پرتوی خدا شناسی است.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در این نشست به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: انسان در این ماه با انجام اعمال نیک در مسیر رشد و کمال و معنویت قرار گرفته و این اعمال را برای همیشه در خود نهادینه می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: هر کس اخلاقش را در این ماه نیکو سازد، براى او وسیله عبور از صراط خواهد بود، در آن روز که گام‌ها بر صراط مى‌لغزد؛ و هر کس در این ماه بر افراد و زیر دستان خود آسان بگیرد، خداوند حساب او را سبک خواهد گرفت.

حجت الاسلام برزگر در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های قرآنی این سپاه در ماه مبارک رمضان اشاره کرده و کفت: برگزاری کلای تفسیر، اخلاق، محافل انس و مسابقات قرآنی از جمله برنامه های اجرایی این سپاه در راستای تعمیق معنویت و گسترش اخلاق اسلامی در بین متربیان می باشد.

ارسال نظرات