خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد ؛

رسانه‎ها خادمان فراموش‎شده در گلستان/ صدا و سیما نورچشمی شد

خادمان ستاد تسهیلات نوروز 1395 در گلستان مورد تجلیل مقامات ارشد استان قرار گرفتند که در این میان غفلت از فعالیت رسانه‎های مکتوب و مجازی به عنوان خادمان فراموش شده در عرصه اطلاع‎رسانی واقعا جای تامل داشت.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۶۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس ،جلسه‎ای با محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان و تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1395 ظهر امروز، مدیران دستگاه‎های اجرایی و رسانه‎های مختلف را بار دیگر در سالن جلسات استانداری گلستان گردهم آورد تا با استفاده از ظرفیت رسانه، اقدامات انجام شده دستگاه‎های اجرایی مخابره شود.

تاخیر در برگزاری مراسمات این‌چنینی در استان گلستان به یک فرهنگ تبدیل شده است که در صورت انتقاد، نقد و یا تحلیل نیز راه به جایی نمی‎برد و همچنان اصرار داریم که بر فرهنگ اشتباه تاکید کنیم، لذا این برنامه نیز همانند سایر برنامه‎ها با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

در این جلسه کلیپی از اقدامات اعضای ستاد تسهیلات سفر در نوروز 1395 پخش شد و مسؤولان عملکرد خود را در قاب انعکاس اطلاع‎رسانی به نظاره نشستند و خاطراتی را با یکدیگر تجدید کردند و عده‎ای به قول حسن صادقلو استاندار گلستان به خاور دور رفته و ترجیح دادند در رویای خود اقدامات سفر را بازبینی کنند که این وضعیت چندین بار و در جلسات مختلف انتقاد استاندار گلستان را به همراه داشته و حسن صادقلو با مدیران و مسؤولان استان اتمام حجت کرد که اگر این رفتارها در جلسات تداوم داشته باشد نام مدیر دستگاه را در جلسه مطرح می‎کند تا دیگر شاهد خواب و بیداری عده‎ای در جلسات مهم استانی نباشیم.

نکته قابل تامل دیگری که در این جلسه به چشم خورد این بود که رسانه‎ها به عنوان خادمان فراموش شده در گلستان یکبار دیگر از سوی مقامات استانی مظلوم واقع شدند البته در این میان صدا و سیمای استان مورد تفقد مدیران قرار گرفته و نورچشمی آنها شد.
از آنجایی که استاندار گلستان مولفه‎های خدمت‎رسانی را در رضایت، امنیت، سلامت، رفاه و در آخر اطلاع‎رسانی قلمداد کردند و در نهایت نقد و تحلیل موضوعات را برای رشد و تعالی مهم دانستند تلاش شد تا یادآوری شود که اهمیت رسانه‌ها و رسالت خطیر آنها در مقطعی خاص خلاصه نمی‎شود حتی اگر رسانه‎ها مورد بی‎مهری و بی‎توجهی قرار بگیرند وظایف خود را فراموش نمی‎کنند.

شاید برای مدیران استان ما دیده شدن از قاب تلویزیون جذابیت بیشتری داشته باشد اما قدرت و نفوذ خبر در رسانه‎های مکتوب و مجازی را نباید نادیده گرفت.
آنچه سبب رشد و توسعه متوازن استان می‎شود، بهره‎گیری درست و منطقی از ظرفیت مغفول مانده رسانه‎هاست و اگر در مدت انتزاع استان گلستان از مازندران هنوز حرف از عقب‎ماندگی و عدم توسعه استان در زیر این همه سرسبزی به میان می‌آید به واسطه این است که همچنان برخی به رسانه و جایگاه آن در استان گلستان اعتقاد کافی ندارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار