خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی ناحیه خبر داد

دومین کارگاه آموزشی "مهارت خبرنویسی" در ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار می شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج امام حسین(ع) از برگزاری دومین کارگاه آموزش مهارت خبرنویسی در این ناحیه در اواخر خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن حسینی نوده در دومین جلسه شورای نمایندگی حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی که در محل پایگاه بسیج مستشهدین برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار داشت: روحیه استکبار ستیزی، دشمن شناسی، ساده زیستی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم، دوری از هر نوع اشرافی گری و تجملات و مبارزه با جریانهای انحرافی، قسمت کوچکی از ویژگهای امام راحل است که ما بسیجیان باید ضمن الگو برداری از رهبر مستضعفان جهان و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، این ویژگیها را در جامعه ترویج کنیم.

وی بیان داشت: امروزه دشمن باورها و اعتقادات افراد جامعه را نشانه و هدف قرار داده است و در این میان ما بسیجیان وظیفه و رسالت مهم و سنگینی را بر دوش داریم و باید گفتمان امام و انقلاب را در بین نسل جوان نهادینه کنیم.

معاون روابط عمومی وتبلیغات ناحیه امام حسین(ع) در ادامه بر انعکاس برنامه ها و فعالیت های بسیج در سطح حوزه و پایگاههای تابعه توسط خبرنگاران افتخاری تاکید کرد و افزود : حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با توجه به قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر از جمله حوزه هایی است که ظرفیت بالایی را از لحاظ انعکاس اخبار در موضوعات مختلف دارد.

حسینی نوده با اشاره به تشویق خبرنگاران فعال حوزه ها از سوی ناحیه خاطرنشان ساخت: دومین کارگاه ارتقاء مهارت خبرنویسی و اصلاح خبرهای ارسالی با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه در اواخر خرداد برگزار می شود و یقینا چنین کارگاههایی در رشد و شکوفایی استعداد خبرنگاران و ارتقاء مهارت آنان تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است در این جلسه سید مجتبی طباطبایی نسب مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید ابراهیمی گزارشی ازعملکرد شورای نمایندگی این حوزه بخصوص درشعبه روابط عمومی ارائه کرد و در این جلسه برنامه های ابلاغی سال جدید نمایندگی جهت اجرا مورد بررسی قرار گرفت.


ارسال نظرات