مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از الزام پیمانکاران به اخذ مجوز آغاز و پایان کار از سوی شهرداری یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

عبدالحسین افتخاری ظهر امروز در دیدار با شهردار یاسوج ضمن تقدیر از اقدامات چند سال اخیر شهرداری یاسوج اظهار داشت: تغییرات زیربنایی حوزه شهری در یاسوج به صورت چشمگیری رشد داشته است.

وی با ابراز خرسندی از تعاملات شهرداری یاسوج با شرکت مخابرات استان گفت: مشارکت و همکاری شرکت مخابرات استان با شهرداری یاسوج همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

افتخاری با اشاره به همکاری شهرداری یاسوج با شرکت مخابرات و رعایت نکات ایمنی در حفاری‌های شهری افزود: با توجه به شبکه گسترده فیبر نوری در سطح شهر یاسوج و لزوم برخی حفاری‌های شهری با رعایت نکات ایمنی توسط مجموعه شهرداری تاکنون کمترین خسارت به سیستم‌های فیبر و شبکه مخابرات وارد شده است.

مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید میدانی از خیابان‌های سطح شهر یاسوج بیان کرد: در بازدید از حفاری‌های شهر یاسوج  راهکار و تصمیمات جدیدی در خصوص حفاری‌ها اتخاذ شد.

 افتخاری با تأکید بر این که گواهی پایان کار پیمانکاران شرکت مخابرات مستلزم تاییدیه شهرداری یاسوج است، افزود: شرکت‌های پیمانکاری شرکت مخابرات در سطح شهر یاسوج برای آغاز و پایان کار خود ملزم به اخذ تاییدیه از سوی شهرداری یاسوج هستند.

ارسال نظرات