دادستان خرم آباد از برخورد قاطع دستگاه قضایی لرستان با روزه خواری در ملاء عام طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۱۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید رازانی ظهر دوشنبه در جمع کارکنان انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خدا، پاکی و آزادگی است و همه ما باید تلاش کنیم در این ماه پر فضیلت از تمام خوبی ها و فضائل آن برخوردار شویم.

وی افزود: نیروهای انتظامی باید برخورد با روزه خواران به ویژه در ملاء عام، موتورسیکلت های پلاک مخدوش و فاقد پلاک، برخورد قاطع با تیراندازی ها سطح شهر در برخی مراسم ها و ... را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دادستان خرم آباد با بیان اینكه در این ماه گشت های انتظامی حضور فعال تری در سطح شهرستان داشته و بیش از هر زمان دیگر امنیت و احساس آن را برای مردم و شهروندان تامین کنند گفت: در ماه مبارک رمضان همچون شب های قدر حضور پلیس در راستای تامین امنیت مردم بسیار با اهمیت است.

رازانی خاطرنشان کرد: مردم بیش ترین اعتماد را نسبت به نیروی انتظامی دارند و این امر سرمایه بزرگی برای ما و ناجا محسوب می شود و بنابر این باید سعی شود که این اعتماد هر روز در بین مردم بیش تر شود.

وی در خصوص برخورد قاطع دستگاه قضایی با روزه خواران به ویژه کسانی که بدون عذر در ملاء عام اقدام به روزه خواری می کنند افزود: در این زمینه جلسات مختلفی با قضات برگزار و با کسانی که توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شوند برخورد قاطع صورت گیرد.

ارسال نظرات