امام جمعه بندر آستارا؛

شهید جعفری نیا اثبات کرد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است

امام جمعه بندر آستارا گفت: شهید جهانگیر جعفری نیا با خون خود اثبات کرد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و این سردار رشید اسلام اگرچه در فتح نبل الزهرا به درجه جانبازی نائل گشته بود ولی تاب و تحمل رفتن یارانش را نداشت و در یورشی دیگر به قلب کفر و صهیونیزم به سوی معبودش پرکشید.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۲۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در آستارا گفت: مطلع گشتیم که عطر شهادت یکی دیگر از سربازان جبهه مقاومت، استان گیلان را معطر نمود و سرداری رشید از سرداران سپاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در دفاع از حرم عمه سادات به درجه رفیع شهادت نائل آمده و این بار تکاور شهید جهانگیر جعفری نیا از فرزندان رشید بندر آستارا و  ساکن شهرستان انزلی به سوی یاران سفر کرده اش پر کشید.

وی افزود: شهادت این بزرگمرد را به حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، غیور مردان و شیرزنان استان گیلان و خاصه بازماندگان ایشان در بندر انزلی و آستارا تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه خاک ایران اسلامی، گلگون از خون لاله هایی است که رفتند تا ما استوار بمانیم، تصریح کرد: شهید جهانگیر جعفری نیا با خون خود اثبات کرد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و این سردار رشید اسلام اگرچه در فتح نبل الزهرا به درجه جانبازی نائل گشته بود ولی تاب و تحمل رفتن یارانش را نداشت و در یورشی دیگر به قلب کفر و صهیونیزم به سوی معبودش پرکشید.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شهدایی بودند که در شهادت بر رویشان بسته نبود و توانستند به درجه رفیع شهادت نائل آیند، اظهارکرد: شهدای مدافع حرم طبق بیان رهبر معظم انقلاب آگاهانه و با بصیرت انتخاب کردند.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: به برکت حضور جوانان غیرتمند کشورمان و دفاع آنان از حرم اهل بیت(علیه السلام) امنیت و آسایش را در کشور شاهد هستیم و نه تنها در کشور ما اتفاقی نمی‌افتد بلکه دشمنان جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نیز ندارند و ما مدیون آنان هستیم و باید قدردانشان باشیم.

به گزارش بسیج، پیکر مطهر این شهید بزرگوار جهانگیر جعفری نیا ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه 17خرداد ماه) از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت میدان فرهنگ این شهر تشییع و ساعت 17:30 فردا از سپاه قدیم شهرستان انزلی تا میدان مرکزی این شهر تشییع و در روستای طالب آباد انزلی به خاک سپرده می‌شود.

شهید جهانگیر جعفری نیا، جانباز فاتح نبل و الزهرا، جمعه 14خرداد ماه در عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه به فیض شهادت رسید، از این شهید سرافراز اسلام و مدافع حرم اهل بیت (علیه السلام)، دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات