رئیس کل دادگستری گیلان از عموم مردم استان خواست حرمت این ماه مبارک را رعایت نموده و در تعظیم شعائر اسلامی اهتمام بورزند.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۲۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سياوش پور در نشست شورای برنامه ریزی استان، حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن فصل ضیافت الله و گسترده شدن خوان پر انعام حضرت حق و ماه نزول قرآن را تبريک گفت و بهره مندی از فيوضات اين ماه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

رئيس شورای قضايی گیلان از عموم مردم استان خواست حرمت این ماه مبارک را رعایت نموده و در تعظیم شعائر اسلامی اهتمام بورزند.

وی با اشاره به اينكه ممكن است افرادی از گرفتن روزه معذوريت شرعی داشته باشند، خاطرنشان كرد:  بر همه تكليف است از تظاهر به روزه خواری در انظار و اماكن عمومی جدا پرهیز نمایند .

اين مقام ارشد قضايی كلیه دستگاه‌های ذیربط و ضابطین قضایی را موظف كرد بر اساس وظایف ذاتی و قانونی و با رعایت اخلاق اسلامی و ارشاد و تذكر لازم نسبت به هر نوع تخلفی در این زمینه اقدامات قانونی مقتضی را معمول و در صورت لزوم مراتب را به شعب ویژه ای که به همین منظور در دادسراها و دادگاه های عمومی و انقلاب سطح استان تشکیل گردیده اند، گزارش نمایند.

سياوش پور در ادامه تاكيد كرد: كلیه مراكز اقامتی، خدماتی، پذیرایی و صنف اغذیه فروشان برای امكان فعالیت درایام ماه مبارک رمضان با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را بعمل آورده و ارائه خدمات را با حفظ شئون این ماه و پوشش كامل محل انجام دهند.

وی فضای نورانی میهن اسلامی در این ماه شریف را فضای معنویت، اخلاق، خدمت به همنوعان و بزرگداشت روزه و روزه‌داری، سحرخیزی، تلاوت قرآن كریم، دعا و انس با پروردگار متعال توصيف كرد و گفت: امدواریم به بركت فیوضات معنوی این ایام، ایران اسلامی به مكارم و سجايای اخلاقی مزین و از مظاهر زشتی، بداخلاقی، ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی عاری و همه ملت شریف ایران مشمول الطاف و عنایات الهی و دعای خیر حضرت ولی عصر(عج) گردند.

ارسال نظرات